vineri, 6 noiembrie 2009

Muzica si bancuri - 6 Noiembrie 2009

Hituri romanesti:
http://www.trilulilu.ro/123MIXT/ffd1655d1e3874
.............................................................................................

-Unii pescuiesc fiindca le place acest sport, altii din plictiseala, eu din cauza nervilor. Si dumneavoastra?
-Eu vreau sa prind peste.
____

Un pescar, vazand un confrate care statea concentrat asupra apei, il intreaba:
-Cum e apa astazi?
-E atat de minunata ca nici pestelui nu-i vine sa iasa din ea.
____

intre pescari:
-Vasile, cum trage stiuca la undita?
-De unde vrei sa stiu eu? Crezi ca am vazut-o vreodata?
____

-Barbatul meu este un pescar nemaipomenit. A prins numai pesti mari in delta. Uite-l aici in fotografie cu un crap de 10 kg.
-Si barbosul ala din barca, cine e?
-A, un curios care trecea pe acolo...
____

Mioara care citea o carte cu povestiri pescaresti, intreaba:
-Mamico, oare exista pescari care nu prind nimic?
-Cum sa nu! Taica-tau este un exemplu stralucit.
____

Un curios il intreaba pe un pescar:
-Te-ai ales cu ceva de cand stai aici?
-Da, cu un junghi in spate!
____

-Gata, zise unul dintre pescari, azi am venit degeaba. Nu mai este nimic de facut, sa ne strangem sculele si sa plecam acasa!
-Ba mai avem ceva de facut.
-Ce?
-Sa ne punem de acord cu ce povestim acasa.

____

-De doua zile tot pescuiesc si nu am prins nimic.
-Ce pesti ciudati! Dar cu ce dai?
-Cu pietre...

___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...