marți, 3 noiembrie 2009

Muzica si bancuri - 3 Noiembrie 2009

No Mercy:
http://www.trilulilu.ro/petreradu1/947304c835e41a
...............................................................................................

Doi nebuni evadeaza dintr-un sanatoriu.La un moment dat ajung pe un zid pe care era un far de supravegere.Unu dintre ei zice:
-Eu aprind farul si tu te cobori pe raza de lumina.
-Bai esti nebun!Eu sa ajung la jumatatea drumului si tu sa stingi lumina.
____

Un om avea drum in fiecare zi pe langa un ospiciu. Trecand
intr-o zi pe acolo il striga un nebun, cerandu-i o tigara.
Intra in vorba, discuta tot felul de lucruri. In urmatoarele
zile la fel. La un moment dat, mirat, omul nostru il intreaba
pe nebun:"Mai, eu stau de vorba cu tine de cateva zile si vad
ca nu esti nebun deloc. Cum ai ajuns aici?"
Nebunu:Am vrut sa trec granita si m-au prins.
Tipu:Pai pentru asta te baga la parnaie, nu la nebuni!?
Nebunu:Numai ca eu am vrut sa trec in Rusia.
____

Directoru unui spital de nebuni cheama toti nebuni la el.El traseaza o linie cu o bucata de creta si face o coada de nebuni in spatele ei.Ii pune sa sare pe sub linie.Unul singur statea pe o scara.Se gandeste ca poate sia revenit
- Tu ce ai ma de nu sari?
- E,pai eu nu vad ca linia e stramba!
____

Doi nebuni jucau moara. Zice unul la un moment dat:
- Sah!
La care alalalt:
- Ba tampitule, tu nu stii ma ca la tenis de masa nu mere cu tromfu?
____

Pe inserate, un nebun se ia dupa o femeie. Vazandu-se urmarita, aceasta o rupe la fuga. Nebunul, dupa ea. Cand reuseste sa o ajunga, femeia cazu la pamant, epuizata.
- Esti vie? intreba nebunul.
- Da... izbuti sa ingane femeia.
- Atunci... de ce nu faci struguri?
________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...