duminică, 12 decembrie 2010

Bancurile zilei - 12 Decembrie 2010

-Doctore, am fost la dvs acum 3 ani si mi-ati spus sa ma feresc de umezeala...
-Da, da, imi amintesc...
-Am venit sa va intreb daca pot sa fac o baie....
____

Sotia suparata ca sotul ei isi lua in fiecare zi de lucru si acasa ii spune acestuia:
- Draga, nu iti ajunge cat muncesti la serviciu? Chiar trebuie sa mai lucezi si acasa?
- Draga mea, dar multa lume isi continua munca de la serviciu si acasa.
- Da, dar nu toti sunt medici legisti ca tine !!!
____

-Doctore, uita-te la mine sa vezi ce am, ca ma simt cam rau.
Se uita doctorul:
-Mai, uitandu-ma in ochiul tau, vad ca suferi de reumatism, ciroza hepatica, astm si...
-Doctore, uita-te si in celalalt ochi ca asta-i de sticla....
____

La un spital doctorii asista la o nastere.Dupa ce fatul isi deschide ochii doctori descopera ca este foarte inteligent iar copilul spune:Tu esti mama ,tu esti tata, tu esti doctorul.Doctorii hotarasc sa-i faca o operatie pt ca coplul sa devina la normal.dupa operatie copilul se trezeste si spune acelasi lucru:Tu esti mama ,tu esti tata, tu esti doctoru.Doctorii mai incearca o operatie dar tot nu reusesc.Dupa a treia operatie copilul se trezeste si zice:
Tu cine esti , tu cine esti , tu cine esti buletinele la control
____

Era odata un doctor care la orice consultatie iti spune ca ai hemoroizi .
Intr-o zi merge la el un tip ce isi rupse mina cu o zi inainte .
-Din cauza hemoroizilor, spuse ca de obicei doctorul.
-Cum asa? Caci eram la cules de mere si s-a rupt craca cu mine.
-Pai, daca te-a mincat in fund sa te urci in copac ...
____

Pacientu pe masa de operatie.dr. Ciomu intreaba pe cei doi asistenti:
-Asta a dat ceva ma?
Asistentii: - A dat o p***, ce sa dea?
Dr. Ciomu: - Sa o impartim in trei !!!
____

Un tip se trezeste pe masa de operatie si vede pe un tip in alb.
-Dom-doctor, a reusit operatia?
-Ce doctor? Eu sunt Sfantu' Petru.
____

In salon chirurgul il intreaba pe pacient:
- Ei,cum te simti?
- Ceva mai bine. Dar parca ieri mi-a dat cineva cu ciocanu' in cap.
- Hmm, cum sa-ti spun... stii, ni se terminase anestezicul...
____

Doctorul la vizita de dimineata intr-o inchisoare. Intreaba la prima celula: "Scaunul?", "Astazi,normal ". La a doua: "Scaunul?" ,"Ieri, domnule doctor. "La a treia: "Scaun?", "Maine, electric..."
____

O doamna trecuta de prima tinerete intra la o consultatie la ginecolog. Dupa verificari acesta ii da verdictul:
-Doamna, sunteti insarcinata!
-Cum asa domn' doctor, ca eu nu mai tin minte de cand m-am pus in pat cu un barbat!Musai l-ati inselat.
-Nu doamna, totu-i corect: sunteti gravida de trei luni.
-Apai domn' doctor, n-are de unde fi!
-Eu dumitale iti spun drept cum e: sunteti gravida!
-Fir-ar sa fie... ca-n ziua de astazi nici in lumanari nu mai poti avea incredere!
____

Un taietor de lemne, taia lemne in padure cand, din greseala, isi taie toate cele l0 degete. Merge imediat la spital. Doctorul:
-Vai, ce-ai patit, da-mi degetele sa ti le pun la loc!
Taietorul de lemne:
-Stiti, nu le am...
Doctorul:
-Esti nebun, n-ai degetele??!!.
Suntem in l999, avem microchirurgie si tot felul de tehnici incredibile, te faceam ca nou...
De ce n-ai adus degetele?
Taietorul de lemne: Stiti, n-am putut sa le ridic de jos...
____

O babuta cade pe scari si isi rupe piciorul.
Merge la doctor, operatia reuseste si doctorul ii interzice sa urce scarile timp de patru saptamani.
Dupa vreo luna suna babuta disperata:
-Domnule doctor, acum pot sa cobor scarile, ca m-am plictisit sa tot urc si sa cobor pe burlan?
____

O gagica faina se duce la ginecolog. Ginecologu' cand o vede, intra in calduri. ii spune tipei sa se dezbrace.
Dupa ce se dezbraca, doctorul incepe sa o pipaie cu foc si o intreaba:
-Stii ce fac acum? la care gagica ii raspunde:
-Da, faceti un examen dermatologic.
-Corect, raspunde doctorul dupa care se apuca sa-i maseze sanii...
-Stii ce fac acum?
-Da , ma verificati de cancer la sani...
-Corect, raspunde doctorul, dupa care isi da pantalonii jos si i-o trage pe la spate.
-Stii ce fac acum?
-Da. Iei SIDA ..
____

Pe Bula il doare capul si se duce la medic. Acesta il consulta, dupa care il intreaba:
-Aveti nevasta?
-Da.
-De cate ori va culcati cu ea?
-De 3-4 ori.
-Pe saptamana?
-Nu, pe zi!
-Amanta aveti?
-Da.
-De cate ori va culcati cu ea?
-De 4-5 ori...
-Saptamanal?
-Ah, nu ... Zilnic!
-Aici e problema , durerea dumneavoastra de cap se trage de la atata sex.
-Vai, m-ati linistit. Am crezut ca mi se trage de la prea multa masturbare...
____

Vine un mosulet de 80 de ani la doctor.
-Domnule doctor, maine o sa ma insor!
-Bine, mosule, citi ani are mireasa?
-2l...
-Doamne, trebuie sa va avertizez, orice activitate sexuala ar putea fi mortala!! Mosuletul sta un pic pe ganduri si raspunde:
-Bine, daca moare... moare!
_____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...