luni, 13 decembrie 2010

Bancurile zilei - 13 Decembrie 2010

De fiecare data inainte de Anul Nou, sotia imi arata pumnul si spune:
- Nu vei bea de Anul Nou ! Nu vei bea !!!
Dar eu zambesc si ma gandesc: "Aproape 15 ani impreuna, dar atata optimism !"
____

- Tata, asa-i ca vrajitoarele exista doar in povesti ?
Tata, ridicand o privire catre soacra:
- Cand am fost mic, tot asa credeam !
____

Maxi-taxi intr-o ora de varf. Toti stau ca pe ace, respira adanc, greu, cu masca pe fata. Intra un tip cu ochii rosii si incepe a tusi. Pasagerii sunt in panica. Tipul:
- Nu va ingrijorati, nu e gripa, e tuberculoza.
Pasagerii, usurati:
- A-a-a...
____

Slabesc deodata dupa trei diete. Cu una nu ma pot satura.
____

Mai intai fetele se intereseaza de papusi, iar baietii de automobile. Pe urma - invers.
____

La farmacie, un tanar:
- Dat-mi, va rog, doua teste pentru sarcina.
In acest timp primeste un SMS.
- Ce zi proasta... Dati-mi trei teste, va rog !
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...