duminică, 5 decembrie 2010

Sa zambim si azi - 5 Decembrie 2010

Doi prieteni discuta intre ei:
-Am avut un cosmar aseara... visam ca eram pe o insula pustie, impreuna cu Cindy Crawford...
-Pai asta-i cosmar...?
-Da, pentru ca eu eram Carmen Electra.
___

Bula intr-o zi cand era la gradina zoologica, vede o zebra si o intreaba:
-Zebro, tu de ce ai dungi?
-Deoarece, la magazin, nu mai erau buline, zice zebra.
___

Doi hoti se gandesc sa fure niste gaini . Noaptea, pe la ora 3:00 intra in cotetul gainilor si incep sa le bage in sac . La un moment dat aude stapana casei si iese cu matura si striga :
- Cine eeeee acooolo ?
Din cotet se striga :
- Noi gainile, dormim !
___

Lucruri pe care nu ai vrea sa le auzi in timpul operatiei tale:
1.Ce vrei sa spui,nu era vorba de o operatie de schimbare de sex?
2.La dracu! Pagina 47 din manual lipseste.
3.Da-mi chestia aia...aia...cum ii spune...aia...
4.Iarasi nu mai merge lumina...
5.Vino inapoi cu chestia aia! Caine rau!
6.Pastreaza asta. Vom avea nevoie de ea la autopsie
___

- Mămico, dă-mi şi mie voie să înot în bazinul acela mare.
- Nu se poate, apa e foarte adîncă, e periculos.
- Dar tata de ce are voie?
- Tata e asigurat.
___

-Ce cadou vrei sa-i faci sotiei tale de Mos Nicolae?
-Toata dragostea mea!
-Dar asta-i curata risipa. De Craciun ce o sa-i mai dai?
___

Moş Nicolae stă în seara de Ajun în faţa lui Bulă. Îi arată cu degetul şi îi spune:
- Ai fost cuminte anul acesta?
La care Bulă:
- Tată, moşul ăsta mă ameninţă! Sună avocatul!
___

Scrisoare funny pentru Mos Nicolae:
Draga Mos Nicolae Stiu ca e criza si totusi mi-as dori un Aprilia RS , o pereche de adidasi Nike , un Nokia N91 , 100$ bani de buzunar si eventual un bax de 7up ( la 2L ) . Poate ca nu am avut eu note prea bune , stiu ca am mintit uneori dar sa stii ca nu am vrut sa sparg geamul vecinului .. a fost o greseala !
___

- De ce Craciunul e ca o zi de lucru ?
- Pentru ca tu faci toata treaba dar burtosul in costum primeste toate laudele !
___

Un copil optimist si unul pesimist il asteapta pe Mos Craciun .
Pesimistul e sigur ca nu o sa primeasca mare lucru.
Optimistul nu mai poate de incantare si abia asteapta sa vada darurile .
Vine Mosul, iar copilul pesimist primeste super - cadouri : trenulete, masinute, ciocolata, tot ce i-ar fi putut trece prin cap.
Copilul optimist primeste ... o balega .
Se intalnesc copiii si schimba impresii .
Pesimistul: - Mai, eu am primit un trenulet, da' nu e prea mare, o masinuta, da' nu e culoarea pe care o vroiam, si ciocolata, da' e cu lapte si fara alune ... si asa mai departe .
Optimistul rade incantat:
- Mai, eu am primit un cal ! Trebuie sa fie pe aici pe undeva, ca i-am gasit balega!
___

Intr-o zi in apropierea Craciunului un copil la vreo 5 anisori care abia invatase sa scrie vine cu o scrisoare la posta. Postaritele curioase se putea sa scrie copilul acela de 5 ani au deschis scrisoarea. In scrisoare scria:
"Draga Mos Craciun,
Te rog frumos ca si de anul acesta de craciun sa imi aduci si mie un trenulet, o masina cu telecomanda si o ciocolata."
Femeile s-au gandit sa nu il dezamageasca pe saracul copilas si au pus mana de la mana sa ii cumpere cadourile. Au cumparat ele trenuletul, masinuta dar de ciocolata nu l-au mai ajuns banii. Ce sa faca au trimis cadourile pe care le aveau si asta e! Dupa o saptamana vine din nou copilul cu o scrisoare la posta. Femeile curioase o desfac.
"Draga Mos Craciun,
Iti multumesc pt cadourile trimise. Trenuletul e exceptional, masinuta merge perfect dar despre ciocolata ce sa zic, eu cred ca tu mi-ai trimis-o dar cred ca au mancat-o proastele alea de la Posta!!!
___

Ma adresez pe aceasta cale prietenilor si cunoscutilor!
Va informez ca sunt dispus incepand de azi sa primesc cadourile de Craciun ptr a evita aglomeratia din ultimul moment! Accept bani numerar sau cec-uri, bijuterii, parfumuri fine, haine de marca si chiar autoturisme, apartamente sau jucarii! Craciun Fericit!
Va multumesc pentru intelegere! Sarbatori Fericite!
___

Va informez ca dupa o zi grea de munca, sania s-a rupt, renii au murit de frig, Mos Craciun si-a rupt p**a in horn si spiridusii sunt la c*rve. Asadar anul asta... p**a cadouri.....
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...