marți, 14 decembrie 2010

Sa zambim si azi - 14 Decembrie 2010

Un barbat in cumpara o pereche de sosete. Dupa ce nevastasa i le spala, el nu mai isi gaseste perechea, vazand ca sosetele (rosii si albastre) nu au pereche l-au apucat spumele si si-a batut nevasta pana ce prostul si-a dat seama ca el si le luase in 2 culori.
___

O blonda isi suna iubitul si spune:
“Te rog, vino si ajuta-ma! Am un puzzle nenorocit si nu stiu de unde sa incep” Gagiul intreaba: “Si ce-ar trebui sa iasa?” Blonda: “Dupa poza de pe cutie, un tigru” Tipul se hotaraste sa dea o fuga acasa. Blonda ii arata masa unde stateau toate piesele. El se uita la piese, se uita la cutie, si zice: “In primul rind, orice
ai face, nu ai cum sa asamblezi piesele astea sa arate ca tigrul de pe cutie.” Apoi ii ia miinile si-i spune: “In al doilea rind, vreau sa ne relaxam. Sa bem o cana de ceai, si apoi…”, ofteaza, “apoi ne apucam sa punem inapoi cerealele in cutie”.
___

Un neamţ, un rus şi un român se lăudau cu copiii lor. Zice neamţul: ”Când s-a născut Fritz al meu eram pe un submarin. A fost o defecţiune şi micuţul ne-a salvat pe toţi!”. Rusul spune: ”Saşenka al meu s-a născut în avion. S-a stricat un motor şi el ne-a salvat!”. Românul se codea, nu ştia dacă să spună cum e băiatul, dar până la urmă zice: ”Eu pe Dănuţ al meu nu-l cunosc încă… Nevastă-mea e gravidă de un an jumate, dar, de câte ori i se rupe apa, ăsta mic scoate capul întreabă dacă mai e Boc premier şi apoi bagă capul la loc….”.
___

Mircea Geoană se duce la preot: „Părinte, vreau să mă spovedesc“. La care popa îi spune: „Nu e nevoie, fiule, ţi-am citit blogul…“.
___

Intai ianuarie. Telefon de la o blonda:
- Mariuco, la multzi ani! Cum ai petrecut anul nou?
- Ca de obicei, în pat.
- Fa, da a fost multa lume? …
___

Dupa petrecerea de Revelion, prietena lui Bula ii da un telefon si-l intreaba:
– Cum ti-ai petrecut Revelionul Bulisor? Cum ai fost imbracat?
– Aaa… bine. Am fost imbracat in blugi de Revelion.
– Deci ai facut Revelionul in blugi!
– Da, am facut in blugi de Revelion!!
___

"De cand a inceput sa ninga, nevasta-mea sta non-stop si se uita pe geam... Daca se-nteteste ninsoarea, cred ca-i dau drumul in casa..."
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...