joi, 30 decembrie 2010

Sa zambim si azi - 30 Decembrie 2010

Mesaje haioase de Craciun:
Sania s-a rupt, renii au murit de frig, eu mi-am rupt piciorul si am ramas intepenit in horn, spiridusii sunt la femei..anul asta cadouri n-avem
Semnat Mos Craciun!
----------------------
La un brad impodobit
Mos Craciun nu a venit
Cozonac si prajitura
Nu mai vrea ca-i rupt in gura
Vrea doar bani si bautura
Un Craciun peste masura
-----------------------
Ma adresez pe aceasta cale membrilor familiei, prietenilor si cunoscutilor! Va informez ca sunt dispus incepand de azi sa primesc cadourile de Craciun pentru ca dvs sa nu fiti obligati sa veniti cu ele in ultimul moment sau sa stati la coada. Accept bani in numerar sau cecuri, bijuterii, parfumuri fine, haine de firma si chiar autoturisme sau jucarii. Craciun Fericit! Va multumesc pt intelegere, … !
-----------------------
Căteluş cu paru creţ,sa ai jeepuri în coteţ şi o casă cu piscină,pe J.Lo ca vecină şi-o lopată pentru bani..la anu şi la mulţi ani!iar moşu să vă aducă ce vreţi voi.Sărbatori Fericite!
-----------------------
Sa stii ca ,daca nu ai nici un cadou de la mine sub brad , in dimineata de Craciun , nu inseamna decat ca am gasit probabil sticla aia de tequila si vorba aceea doar sunt sarbatorile…Oricum Craciun fericit si Happy noi ani!
------------------------
Din greseala i-am trimis Elodiei cadoul tau dar o sa te sune ea sa ti-l dea inapoi! Mos Craciun !
------------------------
L-am vazut urcand pe cos, cu tupeul lui de mos, dragoste, noroc, bani si sanatate, le avea in sac pe toate. Sa-ti spuna, l-am instruit, Craciun fericit!
Sa ne vedem cu bine noul an!
------------------------
Consumul excesiv de alcool dăunează grav sănătăţii. Tutunul cauzează cancer. Evitaţi consumul excesiv de zahăr, sare şi grăsimi! Na! Crăciun Fericit acum!
------------------------
Ho ho ho… ati vazut un ren maro? Sau un spiridus in bleu? S-aveti Mos gustos, bogat, An nou de invidiat, sanatate, La multi ani( si o caruta cu bani)!!!
____

Mesaje de La multi ani !:
Mai romane fratioare
Hai sa facem o urare:
Pune criza la borcan
O-nvelesti cu celofan
Si o dai peste ocean.
--------------------
Lasa ura si mania
Pizma cearta si mandria
Ca traiesti in Romania
Unde dormi cu saracia
----------------------
Sarac in tara bogata
Cu strainii la comanda
La multi ani cu sanatate
Numai Domnul da de toate!
------------------------
In pariul cu viata am mai invins un an,am ramas la masa de joc si am ridicat miza la 2011.Un alt an,o noua provocare!!!Vom invinge!!!La multi ani!!!
------------------------
BOC,BOC,BOC la usa ta
Vreau sa iti urez ceva
Iti doresc sa fi Nastase
Sa ai minim 4 case
Iti urez sa fi Videanu
Ca sa vinzi borduri tot anul
Sa fi mai istet ca Geoana
Sa ai bani peste Prigoana
Sa bei tuica tot cu toiul
Ca nea Nicu Vacaroiu
Ca Basescu bun barbat
Ca sa dormi cu Udrea-n pat
La Anul si La Multi ani !
------------------------
Buna seara gospodari,
Cu colaci din cei mai mari,
Buna seara tuturor,
Celor ce stati pe cuptor,
Noi pe-aici am mai umblat,
Dar pe voi nu vam urat,
Sanatate va dorim,
In anul cel intilnim,
Sa traiti sa fiti voiosi,
Sa ramineti sanatosi.
N-am venit sa va stresam,
Am venit sa va uram,
La Multi Ani si fericire,
Casa plina de iubire,
Punga plina de multi bani,
Sa traiti si la multi.
Haaaaaaai!!!!! Haaaaai!!!!
-------------------------
Mos Craciun bate la usa,scoate mina din manusa,si va da din palma lui darurile cerului,linga brad si linga foc,sa va umple de noroc!
------------------------
Aho, aho, prieten bun… Care stai pe sait acum… I-an opreste-te din
scris… Si-asculta ce-am de zis… N-am intrat sa te stresez … Am intrat
sa iti urez … La Multi Ani si fericire … Casa plina de iubire…. Punga
plina de multi bani …. Sa traieshti la Multi Multi Ani!!!!!
--------------------------
Miine anul se-noieste vinisorul se scumpeste si incepe a te turba de pe picioare a te lua,banka-i grea stacanul mare ,semne bune asta are,semne bune din belsug i-an mai toarna citi-un krug!!!
--------------------------
Aho aho de anul nou
Ca gaina nare oua
Si cucosu nare-n gusa
Scoate 100$ matusa
Si un pahar cu jin
Ci la anu nu mai vin.
--------------------------
Hop si noi cu o urare, la mic si la mai mare.(Horoscopul chinezesc din acest an care vine) sa va fie talisman de bucurie!Sanatate, bani, noroc si o inima cu foc.Sa va fie dulce somnul, sa va aiba-n paza Domnul!La anul si la multi ani!
--------------------------
Aho, aho, prieten bun… Care stai pe mess acum… I-a opreste-te din scris… Si-asculta ce-am de zis… Chiar de esti cu DND… BE RIGHT BACK sau NMD… Sper sa nu imi dai ignore… Ca iti spun un plugusor… N-am intrat sa te stresez… Am intrat sa iti urez… La Multi Ani si fericire… Liste de id-uri pline!
---------------------------
In anul ce vine, sa te ploaie bucuria, sa te lumineze pacea, sa te fulgere sageata lui Cupidon, sa te ninga cu fericire si sa te viscoleasca cu euro. La multi anisori!
--------------------------
Anul nou ce va veni sa-ti aduk bucurii, concediu 8 luni pe an si salariu barosan! In Paris sa-ti cheltui banii k sa moara toti dusmanii, sa traiesti k si bunica… LA MULTZI ANI! si pupa sticla…..
--------------------------
Anul nou…o bucurie
viata toata sa va fie!
bani, masina, tot ce vreti…
sanatate,’nalti nameti,
nu-i de-ajuns sa le doresti.
tipa, lupta, da-ti din coate
asa le obtii pe toate!
---------------------------
“Lovi-te-ar trenul fericirii, trazni-te-ar fulgerul iubirii, cade-ti-ar in cap un sac cu bani si un bilet cu La multi ani!”
--------------------------
“Doamne de Sarbatori ajuta-ma sa uit de persoanele pe care nu le plac,
Fa-ma sa ma intalnesc cu cei care imi plac,
Si ajuta-ma sa fac diferenta intre cei care nu-mi plac si cei care-mi plac…
(Mai ales dupa cateva pahare)”
--------------------------
“In 2010 am fost prieteni, am vorbit si ne-am ajutat in momente grele, in 2011 macar o data mi-o dai si mie? Un An Nou fericit!”
--------------------------
“Daca vrei sà ai un 2011 plin de femei, trimite acest sms la 3 persoane pline de bani, la alte 4 pline de ghinion…sti ce?..nu trimite la nimeni iti urez un An Nou Fericit!”
--------------------------
Anul care va sa vina
va fi un an de lumina,
cocosii vor sparge zorii
anuntand investitorii
care vor sosi la noi
multi mai frate, un puhoi!
Unii mici, altii mai mari,
Numai EURO si dolari!
Va spori val dupa val
aportul de capital.
Din mormanele de fiare
ridica-vom in picioare
fabrici multe si uzine,
tractorase si combine!
In fiece cartier
va fi doar cate-un somer
si din fostii boschetari
se vor face functionari
gestionari abili de parcuri,
sefi la cainii pusi in tarcuri!
Pensiile vor urca,
preturile vor scadea,
se va majora chenzina,
se va ieftini benzina.
Medicamentele toate vor fi aspru compensate!
Veti trai si veti vedea ca toate s-or indrepta!
M-am luat cu uratura si nu-mi mai pot tine gura!
Bata-va pe toti caldura, mancarea si bautura!
Si la anul cand venim sanatosi sa va gasim,
avutul sa vi-l sporiti!
LA MULTI ANI! FITI FERICITI!!!”
---------------------------
“La multi ani cu veselie, sanatate pe vecie, casa plina de bucate, dragoste pe saturate, bani la greu, noroc cu carul, ce doriti si sus paharul!”
--------------------------
“La multi ani, un an nou mai bun, sanatate si multe bucurii ! Sa poti bea de 2 ori mai mult k anul trecut ”
--------------------------
“Un an nou cu sanatate!
Voie buna, trai usor, bucurie si mult spor.
Tocmai de la Ecuador!
La Multi Ani 2009!”
-------------------------
“Anul nou sa iti aduca
O criza cat mai nesimtita
Sanatate si Virtute
Si Femei sa ai ce …
La multi ani si sus paharul”
------------------------
“Anul nou ce vine, va doresc sa va aduca
Carduri VISA Diamant,
carnavaluri pe la Rio,
Brazilience-n custodie,
Haide, gata cu VISAtul,
s-a mai ars şi cozonacul”
-------------------------
- Chiar daca vine recesiunea si foamea ne da capace eu iti urez La Multi Ani cu bani si sa traiesti cum iti place.
-------------------------
- Dau si eu un mesaj simpatic si nu sun pentru ca nu am bani, in ziua in care si soarele se scoala noaptea sa-ti ureze La Multi Ani
--------------------------
- E ziua ta si nu stiu cum sa-mi stapanesc euforia iti urez La Multi Ani si sa traiesti cati Kilometri de autostrada are Romania
--------------------------
- La Multi Ani ! Esti o fiinta atat de draguta, politicoasa, frumoasa, sincera, spirituala si unica pe aceasta lume. Primeste urarile mele de bine si aceste minciuni nevinovate.
--------------------------
- La Multi Ani Iubire, La Multi Ani Fericire, La Multi ani de 10 ori, hai ca plec sa cumpar flori…
-------------------------
- La Multi Ani, sa ai o sanatate beton, sa ai o zi buna si sa n-ai noroc de ghinion!
-------------------------
- Multa sanatate si La Multi Ani, sa ai mai multi fani decat dusmani!
-------------------------
- Un simplu La Multi Ani plin de noblete, acum ca m-am debransat si gandesc la rece!
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...