marți, 13 ianuarie 2015

Doza de zambete - 13 Ianuarie 2015

O mama:
"Tinere, mi-ai promis ca imi aduci fiica la 10 seara, dar acum e 3 dimineata si aceasta nici nu e fiica mea..."
____

Ea: – A trecut ceva vreme de când mi-ai adus flori ultima oară.
El: – Ce vrei, dragă, tu ai insistat sa ne mutam de langa cimitir…
____

Cand s-a construit Canalul Manecii s-au chemat trei echipe de constructori: germani, americani si romani, la care au fost intrebati cum au de gand sa-l construiasca...
Germanul:
- Incepem din Anglia, incepem din Franta, ne intalnim la mijloc cu o toleranta de un centimetru.
Americanul:
- Incepem din Anglia, incepem din Franta, ne intalnim la mijloc cu o toleranta de un milimetru.
Romanul:
- Incepem din Anglia, incepem din Franta, daca ne intalnim la mijloc e bine, daca nu facem doua canale.
____

Întrebare la „Radio Erevan”
- Cu cine se învecinează Rusia ?
- Cu cine vrea ea !
____

Tatal si fiul in excursie. Ajung la un castel in ruina.
- Tata, oare mama aici a facut exercitiile pentru scoala de soferi?
____

Un tip si o tipa mergeau pe strada, cand o femeie frumoasa trece pe langa ei.
- Oare cati ani sa aiba femeia asta? intreaba el
- Pai, daca eu am 25, ea are undeva la 33-34!
- Eu nu cred ca are mai mult de 27-28!
- Regret sa te dezamagesc, dar eu stiu ma bine! Am fost colege de banca!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...