marți, 20 ianuarie 2015

Doza de zambete - 20 Ianuarie 2015

Intr-o zi, un schelet s-a dus la doctor. Doctorul, vazandu-l dupa ce a intrat pe usa, striga:
- Acum se vine ?
____

Bătrânețea începe cu aceste cuvinte: "Niciodată nu m-am simțit mai tânăr."
____

Bula: La masa de alături, un puști de vreo doi anișori urla de mama focului. Balonul cu heliu pe care îl avea îi scăpase din mână și se lipise de tavanul restaurantului, fiind imposibil de ajuns. Părinții exasperați încercau să-l potolească, dar le-a luat vreun sfert de oră până când puștiul s-a potolit, ba chiar părea să fi uitat complet de balon. Noroc cu mine că, la plecare, i-am șoptit: ”Puișor, să nu-ți uiți balonul acolo pe tavan”
____

Un tip vine la o companie de asigurari :
- Bună ! Am asigurare la dvs. pentru casă si au apărut niste fisuri...
- Ati fost lovit de un meteorit ?
- Nu, dar...
- Ati fost lovit de un OZN ?
- Nu, dar...
- Atunci mergeti la Dedeman, vă luati un sac de ciment si va cârpiti fisurile... nu ne mai deranjati pe noi !
____

Ronaldo a luat Balonul de Aur ca să-l aducă Izabelei.
____

Bogatul muribund:
- Tare as vrea sa imi iau banii pe lumea cealalta!
- Oricum nu are rost: in iad ar arde toti!
____

Umare a deselor cutremure, vasluienii au o dilema: "Frate, e cutremur, sau m-am imbatat?
____

Stau de vorba 2 mayasi:
Unu: Bah, am ramas fara piatra si nu mai am pe ce continua calendarul..
Celalalt: Ai grija s-ar putea ca in viitor sa se crizeze cineva din cauza asta…
____

Un om a traversat munţii şi mările pentru a se convinge personal de autenticitatea faimosului Maestru.
- Ce miracole a fãcut Maestrul tău? l-a întrebat el pe un discipol.
- Ei bine, există miracole şi miracole. În ţara din care vii tu, oamenii consideră un miracol când Dumnezeu împlineşte voinţa cuiva. În ţara noastră, se consideră un miracol atunci când cineva împlineşte voinţa lui Dumnezeu.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...