sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Doza de zambete - 31 Ianuarie 2015

Bula: Mi-am luat ceai calmant, ma enerveaza gustul si mirosul !
____

Sfatul meu pentru tine este sa te casatoresti: daca gasesti o nevasta buna, vei fi fericit. Daca nu, vei deveni filosof.
(Socrate)
____

- Nu am nici un folos după câinele ăsta! se plânge Gheorghe vecinului său.
– Cum? Nu păzeşte casa?
– Nu chiar. De exemplu, noaptea trecută a lătrat atât de tare încât n-am auzit că au venit hoţii.
____

- Am venit să cer mîna fiicei dvs.!
- Cea mare sau cea mică?
- Cum, nu le are la fel?
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...