miercuri, 28 ianuarie 2015

Doza de zambete - 28 Ianuarie 2015

O vaca păştea în mijlocul asfaltului.
Vine un submarin şi o loveşte.
Ce putem învăţa din acest tragic eveniment?
Să nu mâncăm fructele nespălate!
____

Bula: Ieri mi-am cumparat o pereche de pijamale noi.
Ca sa am la schimb pentru cand m-oi duce la munca...
____

- Azi-noapte am mancat somon, caviar si vin de Bordeaux !
- Si dupa aia ce ai facut ?
- M-am trezit din somn.
____

Bula: Am parcat masina in Luxemburg, dar am uitat sa trag frana de mana. Am gasit-o dupa 20 de minute langa un gard... in Franta.
____

- Este important pentru o femeie sa aiba langa ea un barbat care din cand in cand sa faca curat, sa gateasca si sa repare ce se mai strica prin casa.
- Este important pentru o femeie sa aiba langa ea un barbat caruia sa-i destainuie aspiratiile ei si care sa o asculte si sa o inteleaga.
- Este important pentru o femeie sa aiba langa ea un barbat care sa o admire si care sa faca dragoste cu ea din placere.
- Este important pentru o femeie sa aiba langa ea un barbat care sa o scoata in lume si sa o trateze ca pe o printesa tot timpul, nu doar la ocaziile speciale.
- Este foarte important pentru o femeie ca cei patru barbati sa nu se cunoasca intre ei...
______________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...