miercuri, 7 ianuarie 2015

Doza de zambete - 7 Ianuarie 2015

Aseară am fost la un curs de autoapărare. Instructorul:
”Vreau să mă iei prin surprindere și să mă ataci”
Așa că astăzi, când l-am văzut în supermarket, m-am ascuns după un raft și l-am lovit în cap cu o conservă de fasole.
via Bancuri Fine Pentru Tine
____

Doua femei stau de vorba.
- Mie imi merge foarte bine casnicia.
- Si care e secretul?
- Vorbesc cu el foarte dragalas, il alint cu nume de insecte: "gandacelule", "greierasule", "fluturasule"...
- Voi incerca si eu.
Merge femeia acasa si ii spune sotului:
- Am sosit, paduchiule!
____

Știați ca ...
70 % din accidentele pe scări se întâmplă pe scări ?
_____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...