vineri, 23 ianuarie 2015

Doza de zambete - 23 Ianuarie 2015

- Aproape am terminat portretul dumneavoastră - ii spune Picasso unui tip. - Acum, încercaţi să semănați cu el!
____

Invitat la cina intr-o familie, un explorator le spuse musafirilor:
- Sa stiti ca ultimii ani i-am petrecut in jungla printre canibali...
- Vai de mine, zise gazda ingrijorata, pentru seara asta nu am pregatit decat pui la cuptor...
____

E bine sa te indragostesti la prima vedere , dar nu strica sa te uiti inca o data !
____

Bula, la telefon:
- Foarte bine ca vrei sa vii la noi, unchiule! Ideea e grozava. chiar de dimineata l'am auzit pe tata vorbind cu mama despre tine si spunand: "Tocmai el ne lipseste!"
____

Biletel pentru sot: Cina ta e in cartea de bucate, iar ingredientele le gasesti la magazin!
____

Bula, de 10 ani, cara un carucior imens in susul drumului.
Un cetatean sare si-i impinge caruciorul pana in varful dealului.
- Cum de te-a lasat tatal tau sa te chinui cu asa o greutate ?!
- Pai, mi-a zis: "Lasa, Bula, sigur se va gasi un tampit sa te ajute..!"
____

Priveste marginea stofei si apoi sa o cumperi; priveste mama si apoi insoara-te cu fiica! (Proverb arab)
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...