miercuri, 1 aprilie 2015

Doza de zambete - 1 Aprilie 2015

Warren Buffet la un interviu e întrebat:
- Care e secretul succesului dvs?
- Răbdarea, prietene, răbdarea si încă o dată răbdarea.
- Dar eu pot să numesc o mie de activităti în care răbdarea nu te ajută nicicum.
- Spre exemplu??
- Hmm… să transporti apa în sită.
- Gresesti; pur si simplu trebuie să astepti iarna.
____

- Ce-i iubirea, fă?
- Să-ţi dea like pe Facebook, fă Marioaro, asta-i iubirea!
____

Un american si un roman se lauda.
Americanul:
- Noi avem cel mai sofisticat sistem de computere pentru dirijarea rachetelor, ti-o pot pune direct in farfurie..
Romanul:
- Noi avem cel mai sofisticat sistem de hackeri, putem sa vi-l intoarcem fara sa va dati seama.
____

‘‘Omul e singura creatura care refuza sa fie ceea ce este.‘‘
(A. Camus )
____

- Maine merg la stomatolog, ca am gasit unul foarte bun, care are si reduceri la promotii.
- Ce promotii are?
- La 32 de plombe, una-i gratis.
____

Doi prieteni stau de vorba:
- Ce mai faci?
- Uite, m-a lasat nevasta pentru cel mai bun prieten.
- Credeam ca eu sunt cel mai bun prieten al tau…
- Acum e el.
____

- Scuzati-mă, îmi puteti spune cum pot ajunge la Spitalul Municipal?
- Sigur, închideti ochii si traversati!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...