vineri, 3 aprilie 2015

Doza de zambete - 3 Aprilie 2015

Un mic baietas, pe nume Hamid, traia intr-un sat din Maroc.
Colegii sai de scoala nu-l iubeau de loc din cauza prostiei sale fara margini. Mai mult decat atat, invatatorea urla tot timpul la el: "Ai sa ma scoti din minti, Hamid!!!".
Intr-o zi, mama lui Hamid veni la scoala ca sa vada cum evolueaza copilul.
Invatatoarea i-a spus cinstit, ca asa o loaza ca el, ea n-a mai pomenit in toata cariera ei. Notele primite oscilau constant intre 1 si 2, iar mama, cu durere in suflet, a trebuit sa-l retraga de la aceasta scoala. Ba asta a fost si motivul pentru care s-au mutat de aici in alta localitate.
25 de ani mai tarziu, invatatoarea a primit diagnosticul unei boli de inima foarte grava. Toti doctorii au sfatuit-o sa se duca in orasul vecin unde activa singurul chirurg capabil de o operatie pe cord deschis... etc. Neavand alta optiune, femeia intra sub cutit. Operatia este incununata de succes. Deschide ochii si vede deasupra ei chipul emotionat si zambitor al tanarului chirurg care o operase. Vrea sa-i spuna cateva cuvinte de multumire, dar deodata simte ca nu mai poate respira, se invineteste la fatza si isi da sufletul. Doctorul, inebunit, cauta sa inteleaga ce s-a intamplat. Cand se intoarce, il vede pe prietenul nostru Hamid, ajuns om de serviciu la clinica rspectiva, care scosese din priza blocul respirator, pentru ca sa-si bage aspiratorul...
.
.
.
...sa nu-mi spui ca ai crezut vreun moment ca Hamid devenise doctor!?!
____

Bula: Intr-o zi m-am intalnit cu un prieten si am intrat sa bem o cafea. Vis-a-vis de masa noastra erau niste batranei. Ma uitam la ei, ma uitam, si i-am spus prietenului meu:
- Ii vezi pe sontorogii aia de batranei ? Peste 10 ani asa o sa fim si noi !
Prietenul meu si-a scos ochelarii, s-a uitat lung la mine si mi-a spus:
- Bai, tembelule, vis-a-vis de noi e o oglinda !
____

Bula: Azi când m-am urcat pe bandă să alerg, mi-a sărit casiera de la Auchan în cap.
____

Bula: Azi mi-a picat netul şi a trebuit să petrec ceva timp cu familia mea. Par oameni de treabă...
____

Cum se alintă procurorii DNA la telefon:
- Închide-l tu...
- Eei, închide-l tu...
____

Cica acum în parlament în loc de prezent, se striga, nevinovat...
____

In arestul poliției, Elena Udrea este intrebată:
- Care este hobby-ul dvs.?
- Literatura.
- Care este autorul preferat ?
- Fratii Grimm.
- Ce povestire?
- Frumoasa din pădurea ADOR MITA
____

Românii chiar au talent: dupa prima editie a emisiunii din acest an, au creat 174 de înjurături noi, toate pentru Mihaela Rădulescu!
via TNR
____

Glumă savuroasă a lui Victor Ponta, audiat ca martor la ICCJ: “Jur să spun adevărul şi doar adevărul”
via TNR
____

Avand in vedere valoarea lor exceptionala, casele de amanet au inceput sa accepte tigăi.
____

Maxima
Daca vei gasi vreodata viermi in mancare, nu te feri, mananca-i! Oricum, intr-o buna zi, te vor manca ei pe tine...
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...