marți, 28 aprilie 2015

Doza de zambete - 28 Aprilie 2015

- Bună, iubitule! Ia zi, cu ce ai vrea să mănânci cartofii, diseară?
- Păi, cu carne, bineînţeles!
- Ştiam eu! De aia am luat chipsuri cu bacon...
____

Toată lumea vrea să meargă în Rai, dar nimeni nu vrea să moară.
____

Stii ca ai nevoie de o femeie in viata ta, cand curatenia de Paste inseamna sa arunci bradul de Craciun!
____

- Aveți o nevroză endogenă, zise medicul. Cum vă petreceți timpul liber?
– Stau acasă mai tot timpul…
– De ce nu va găsiți o femeie să iesiți cu ea în oraș, să vă distrați? Nu v-ar plăcea?
– Ba da, mi-ar plăcea !
– Și atunci de ce nu o faceți? Sunteți timid?
– Nu, dar nu mă lasă nevastă-mea.
_____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...