sâmbătă, 11 aprilie 2015

Doza de zambete - 11 Aprilie 2015

- Vecine, am o mare durere! Mi-a fugit căţelul de acasă…
- Ciudat, când ţi-a plecat soţia nu ţi-ai făcut atâtea griji…
- Bineînţeles, soţia mea nu avea trei medalii de la expoziţii internaţionale!
____

...A aloca bani pentru lupta împotriva corupţiei este ca şi cum ai aloca vodcă pentru combaterea alcoolismului.
____

Bula: Dintre toate rudele nevesti-mii, cel mai mult imi place de mine!
____

Bula: Se spune că găsești dragoste în orice colț. Cred că eu mă aflu într-un cerc...
____

Pentru unii umorul este ca si o limba straina: fara subtitrare nu inteleg nimic!
____

- Cine din familia voastra este cel mai in varsta?
- Stra-stra-stra-strabunica.
- Nu-i posibil asa ceva.
- Ba este po-po-po-posibil!
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...