luni, 13 aprilie 2015

Doza de zambete - 13 Aprilie 2015

Traim vremuri in care o pizza ajunge la noi acasa mai repede decat ambulanta!
____

- Fetita mea, vrei un fratior?
- Vreau!
- Atunci culca-te si dormi!
____

- Ce ai păţit la ochi?
- Era să mi-l scoată ginerele meu cu o andrea.
- În timp ce tricotai?
- Nu, în timp ce mă uitam prin gaura cheii.
____

Bula: Azi am cerut-o pe prietena mea în căsătorie. A zis că se mărită cu mine, dar nu își schimbă numele.
Am vrut s-o numesc Lenuța ca să nu trebuiască să-mi mai șterg tatuajul.
________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...