marți, 21 aprilie 2015

Doza de zambete - 21 Aprilie 2015

Când bărbatul vine devreme acasă, el se gândește: "Ce să citesc?", iar când vine târziu - "Ce să compun?"
____

Bula: "Nevasta-mea m-a batut la cap toata ziua ca are nevoie de o noua garderoba pentru primavara-vara .
Pana la urma n-am avut incotro si am cedat.
I-am taiat toate manecile la hainele de iarna."
____

Tatăl controlează caietul feciorului mai mic:
- De ce scrii cârligele astea aşa de neregulat?
- Astea nu sunt cârlige, sunt integrale.
____

Şeful intră la lucrătorii săi:
- V-am spus să nu fumaţi în timp ce lucraţi!
Unul dintre lucrători, uitându-se la şef:
- Dar cine lucrează?
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...