sâmbătă, 18 aprilie 2015

Doza de zambete - 18 Aprilie 2015

Bula:
"La două dimineaţa a venit şi mi-a ciocănit în uşă vecinul.
- Nu pot să dorm, vecine.
- Ei bine, asta e ziua ta norocoasă - i-am spus - eu tocmai dau o petrecere, haide, intră, eşti invitat!"
____

Bula:
"Astazi dimineata n-am avut internet. Am luat micul dejun la bucatarie. Am descoperit ca mancarea este gustoasa!"
____

Doctorul examineaza un pacient:
- Deci, coastele sunt toate la loc...cu exceptia faptului ca au alta ordine!
____

- Domnule Smith, stralucirea soarelui din zambetul fiicei dumneavoastra indeparteaza norii intunecati din existenta mea!
- Tinere, asta e cerere in casatorie sau buletin meteo?
____

Vine o fetita la mama sa si o intreaba:
- Mamico, de ce toate miresele sunt in alb?
Mama raspunde:
- Fiindca sunt fericite.
Fetita adauga:
- Atunci e clar de ce mirele e in negru.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...