marți, 10 noiembrie 2015

Doza de zâmbete - 10 Noiembrie 2015

''Tare mi-e că românul nu s-a născut poet, ci infractor.
Poet s-a făcut dup-aia, ca să-i scadă din pedeapsă.''
____

Gheorghe: De când nevastă-mea m-a părăsit, am învăţat să fac multe lucruri singur.
De exemplu, tocmai am scos de la spălat a doua serie de rufe, din cuptorul cu microunde.
____

Un tip intră în biroul directorului:
- Domnule director, mă iertaţi, mâine soţia mea are foarte multă treabă cu mine, trebuie să mut o grămadă de mobilă prin casă, să curăţ grădina, să fac ordine în garaj. V-aş fi recunoscător dacă mi-aţi da şi mie liber…
- Nici să nu te gândeşti !
- Ştiam eu, domnule director, că pot conta pe dumneavoastră.
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...