miercuri, 25 noiembrie 2015

Doza de zâmbete - 25 Noiembrie 2015

Gheorghe: Azi am aflat că "Trecerea de pietoni" nu e facută ca să treci peste ei.
____

Gheorghe: Am ajuns la concluzia că cea mai tare meserie din lume este să fii vânzător! Vânzătorii de medicamente(farmaciştii) se cred doctori, vânzătorii de articole electrice se cred electricieni, vânzătorii de pâine se cred brutari, vânzătorii de haine se cred stilişti şi tot aşa! Cool! De mâine mă apuc de vândut găini şi ouă... să mă dau şi eu... cocoş...
____

Dacă iubita ta are o prietenă care te enervează, nu-i spune să rupă prietenia cu ea. Doar spune-i din când în când ce prietenă frumoasă are și lucrurile se vor rezolva de la sine.
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...