luni, 2 noiembrie 2015

Doza de zâmbete - 2 Noiembrie 2015

Un tânăr însurăţel discută cu taică-su despre căsnicie.
– Măi, zice bătrânu, eu, imediat după ce m-am însurat, am băgat-o pe maică-ta în cameră, mi-am scos pantalonii şi i-am dat ei:
– Îmbracă-i! ... Ea, s-a uitat la mine, “Cum să-mbrac eu nădragii ăia?” iar eu am zis „Corect! Să-ţi fie clar cine poartă pantaloni în casa asta!”…
Ajunge tânărul acasă, o cheamă pe nevastă-sa, îşi scoate pantalonii şi îi dă:
– Îmbracă-i!
– Cum să-mbrac eu nădragii tăi!?
– Corect! Să-ţi fie clar cine poartă pantaloni în casa asta!
Se uită fata… îşi scoate şi ea chiloţii şi îi dă lui:
– Îmbracă-i!
– Ce să caut eu în… ăia ai tăi?
– Corect! N-ai ce să cauţi! Cel puţin, până nu-ţi schimbi atitudinea!
____

După ce stomatologul Ionescu i-a spus pacientului Popescu preţul tratamentului, acesta din urmă a trebuit să fie consultat adăugător de un neurolog, un cardiolog şi un psihiatru!
____

Test cu întrebări la care răspunsurile se dau cu “DA” sau “NU”.
Un student aruncă cu banul şi notează pe hârtie cu “DA”sau ”NU”. Profesorul, în gândul lui: "ăsta o să termine repede."
Se termină examenul, dar studentul tot arunca cu banul.
- Ei, ai răspuns la întrebări?
- Da!
- Şi acum ce faci?
- Verific răspunsurile!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...