sâmbătă, 14 noiembrie 2015

Doza de zâmbete - 14 Noiembrie 2015

- Parcă, v-am mai văzut, pe undeva!
- Aveţi dreptate! Trec foarte des pe acolo!
____

- Draga mea, astăzi voi sta mai mult la birou...
- Promiţi?
____

Mama îi cântă copilului cântece de leagăn ca să-l adoarmă.
Cântă primul cântec, al doilea... la al 4-lea, ăla mic se scoală şi-i zice mamei:
- Mai cânţi mult sau mă laşi să dorm?
____

Mâinile unei femei pot spune foarte multe despre ea: De exemplu, dacă are mâinile în jurul gâtului tău şi nu mai poţi respira, este furioasă pe tine.
____

Maria şi Ioana stau de vorbă:
– Cred că soţul meu mă înşeală, zice Maria.
– De ce crezi asta?
– Nu mă mai bate de trei săptămâni!
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...