marți, 17 noiembrie 2015

Doza de zâmbete - 17 Noiembrie 2015

O doamnă se urcă în taxi şi îi spune taximetristului:
- Vă rog să fiţi atent că sunt mamă a opt copii!
Taximetristul se întoarce şi-i răspunde doamnei:
- Eu să fiu atent?!
____

– Bunicule, bunicule, tu ştii să faci ca mierla?
– Hmm, nu ştiu…dar de ce?
– Tata a zis că o sa fim bogaţi când ai s-o mierleşti.
____

Într-o companie a izbucnit un conflict între femei. Pentru a restabili ordinea, a fost chemat şeful, însa şi atunci femeile strigau, întrerupându-se reciproc.
- Linişte! - a strigat şeful, pierzându-şi răbdarea. Să vorbească cea care-i mai în vârstă.
În acel moment s-a lăsat tăcerea!
____

Soţul şi soţia, acasă. Sună telefonul. Soţul ridică receptorul, ascultă jumătate de minut, fără să scoată un cuvânt, apoi îl pune la loc. Soţia:
- Cine a fost?
- Probabil cineva de la Meteorologie a greşit numărul. A întrebat: „Draga mea, orizontul este curat?“
____

O fetiţă stătea lângă mama ei şi o studia. La un moment dat, a observat cât de multe fire de păr alb are pe cap şi a întrebat-o de ce.
Mama i-a răspuns: "De câte ori mă superi sau faci un lucru rău şi eu sunt nefericită, îmi iese câte un fir alb".
După câteva momente de gândire profundă, fetiţa i-a răspuns: "Deci aşa a ajuns bunica să aibă tot părul alb …"
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...