miercuri, 18 noiembrie 2015

Doza de zâmbete - 18 Noiembrie 2015

Maria către prietena ei: Eu sunt o bună bucătăreasă. Azi am prăjit singurică o ciorbă.
____

O fată abia măritată o sună pe mama ei:
- Mamă, nenorocitul ăsta iar nu vrea să mănânce pastele pregătite de mine!!!...
- Draga mea, nu te enerva, ia-l cu binişorul, spune-i că ai depus efort când ai pus la fiert pastele...
- Cum adică? Ce vrei să spui? Trebuiau fierte înainte de a le pune în farfurie?!?
____

Gheorghe: Opresc azi un tip pe stradă, în faţa casei mele, şi-l întreb:
"- Ai văzut-o cumva pe fiica mea? Lipseşte de ieri de-acasă!", şi-i arăt o poză.
Confuz, acesta răspunde:
"- Dar asta e o poză cu un scaun gol!"
"- Ştiu, prietene, ţi-am spus doar că e plecată de ieri!", îi răspund eu.
____

Într-o relaţie, trebuie să existe un echilibru.
Cateodată are dreptate ea, câteodată greşeşte el...
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...