sâmbătă, 19 septembrie 2009

Bancurile si melodia zilei - 19 Septembrie 2009

Waltz:
http://www.trilulilu.ro/Cuciurean/2dc9bda8cb15fe
.............................................................................................

Ora de Religie:
-Bula, de ce au fost izgoniti Adam si cu Eva din Paradis de catre Dumnezeu?
-Pentru ca i-au mancat marul...
____

Ora de Filosofie:
-Bula, poti sa-mi spui ce inseamna abstract? intreaba profesorul.
-Da, domnule profesor. Ceea ce nu se poate atinge.
-Bine, Bula. Poti sa-mi dai si un exemplu?
-Fierul incalzit...
____

Ora de Anatomie:
Bula cum se numesc ultimii dinti care ne apar in gura?
Proteza, domnule profesor.
____

Ora de Anatomie:
-Bula, ce este coloana vertebrala?
-Este acel os la al carui capat de sus sta capul nostru, iar la al carui capat de jos stam noi.
____

Stiinte Naturale:
-Am invatat ieri la scoala ca apa nu are nici miros, nici gust, nici culoare, dar nu este adevarat - spune Bula mamei sale.
-De ce spui asta?
-Pentru ca am pus ieri doi decilitri de apa in berea lui taica-miu si a observat imediat...
____

Ora de Geografie:
-Bula, de ce este cunoscut Columb?
-Pentru ca s-a dus in America fara viza...
____

Ora de Geografie:
-Noaptea aceasta va fi un fenomen natural foarte interesant - o eclipsa totala de luna. Sa nu uitati sa va uitati la ora noua si jumatate - spune profesoara.
Bula din ultima banca intreaba:
-Pe ce canal?
____

Incepe scoala si invatatoarea verifica daca elevii stiu sa numere pana la 15, cand ajunge la Bula acesta se ridica si spune:
-Pai...1,2,3,4....5,6,7,8,9,10,AS,VALET,DAMA,P0PA,J0CKER...?
____

Bula vine la oficiul de pensii pentru militari:
-La varsta asta vii sa soliciti pensie de invalid militar? Cand ai fost combatant? in 1941?
-Nu, in 1916.
-Si ai fost ranit sau gazat?
-Nu, domnule colonel, zice Bula
-Atunci de ce vrei pensie militara?
-Din cauza ca ne turna in mancare nenorocita aia de bromura. Si abia acum a inceput sa-si faca efectul...
____

O unitate militara este plasata in mijlocul desertului intr-o oaza. Comandantut unitatii, uitindu-se prin binoclul sau la ce se mai intimpla prin zona, observa pe Bula cum i-o trage unui strut. Conducatorul isi iese din fire si il cheama pe respectivul la el:
-Te-am surprins in timp ce o faceai cu un strut! Ne-ai facut de rusine toata unitatea.
Bula ia pozitia de drepti si-i spune comandantului sau:
-Va raportez, domnule general, sint dispus sa-mi repar gresala. Iau strutoaica de nevasta
____

In tren se fac prezentarile:
-Popescu, locotenent in rezerva!
-Bula, inapt pentru serviciul militar!
____

Locotenentul prinde intre degete un paduche care banuie ca la luat de la soldatul Bula din primul rand. il arunca inspre acesta zicand:
-Dezertorule!
Bula, foarte indemanatic, prinde paduchele si il arunca inapoi spre ofiter:
-inapoi la armata cu tine!
____

Bula la recrutare sta dezbracat la piele in fata comisiei medicale. Medicul militar ii arata pumnul si zice:
-Recrut! Ce vezi?
-Nimic...
Doctorul cheama o sora medicala ii desface bluza si ii maseaza tatele cu frenezie.
-Ce vezi acuma recrut?
-Contururi neclare, domnule medic!
La care medicul cu un zambet pe buze:
-Tinere, ochii tai sunt probabil buni de aruncat dar sfoara ta arata intinsa in directia cazarmii...
____

Bula la incorporare:
-Domnule doctor va roc nu ma trimiteti la artilerie, nu pot sa aud bubuitul tunurilor!
-Nu va fie frica, recrut. Tunurile bubuie asa de tare ca le veti auzi cu siguranta...
____

O scurta biografie a lui Bula:
"Mama mea nu stie carte.M-a dat pe mine la scoala in schimb.
Am reusit sa termin clasa a cincea cand m-au luat la armata. La armata era foarte bine.
Ne sculam la cinci dimineata faceam un mic exercitiu dupa care ne dadeam jos din pat. Eu i-am cerut caporalului o permisie.
El mi-a dat una de mi-au tiuit urechile doua saptamani. Cand am ajuns acasa am gasit-o pe mama plangand.
Plangea de la fumul de lumanari. Pe tata nu l-am gasit. Nu m-am gandit sa-l caut pe masa. I-am spus mamei ca tebuie sa-l ingropam.
Si mama mi-a spus "Cum ? Sa-l ingropam acum cand s-a lasat de baut?".
in aceeasi seara mama s-a culcat cu Teama. Teama Vasile, preotul satului.
____

In timpul celui de-al doilea razboi mondial, un soldat a fost intrebat:
-Ce te-a facut sa te inrolezi in armata?
-M-am inrolat din mai multe motive.Am vrut sa-mi slujesc patria, am vrut
sa lupt contra fascismului, am vrut sa construiesc o lume mai buna, demna
de eroii ei, dar motivul principal a fost ca m-au inhatat astia.
____

Bula face armata la parasutistii. La botezul unei ture noi de racani ofiterul sade intr-o parte si Bula ii ajuta pe acestia sa sara.
Fiecare face nazuri, mai mult sau mai putin, dar Bula nemilos ii arunca afara din avion.
Ofiterul e o clipa neatent si Bula ii ajuta ultimului soldat sa sara. Acesta se opune mai tare ca ceilalti, dar Bula ii face si lui vant.
-Asa un fricos, n-am mai vazut in viata mea, spune el ofiterului.
-Ce-ai facut tampitule!
-Dom locotenent, doar nu luati apararea fricosului asta?
-Ce fricos ma, asta-i buna ma, asta era pilotul nostru...
____

Exercitiu de noapte. Soldatii marsaluiesc.
-in ce directie ne indreptam, Bula? striga sergentul.
-Sud.
-De ce sud?
-Pentru ca am inceput sa transpir...
____

Bula la armata se necajeste ca nu isi primeste solda. Nervos da un ultimatum:
-Domnule caporal, ori imi primesc solda, ori imi cumpar un pistol mitraliera si ma privatizez!
____

Bula in serviciul garda este intrebat de catre sergentul major:
-Ce faci cand vezi un barbat apropiindu-se taras de cazarma?
-il duc, discret, pe domnul locotenent in patul lui!
____

Bula la frizeria unitatii sta pe un scaun invecinat cu al aceluia pe care statea un ofiter.
Vroia anume sa se tunda pentru permisia de a doua zi. Dupa ce a fost tuns ofiterul e intrebat de frizer:
-Sa va dau cu gel si apa de par?
-Nu, nu in nici un caz, daca miros asa se gandeste nevasta-mea ca am fost iarasi in bordel!
La care Bula:
-La mine puteti linistit sa dati si cu gel si cu apa de par, prietena mea nu stie cum miroase in bordel...!
____

Bula la armata:
-Bula felicitari, spune ofiterul la raport, am auzit ca ati devenit tata?
-Nu chiar,... sotia mea a devenit mama!
____

La recrutare Bula este intrebat:
-Ce meserie ai?
-Comediant.
-Comediant!? Ia arata ce stii ma!
Bula iese pe usa afara la cei care asteptau si striga:
-Puteti pleca cu totii acasa. Eu am primit locul acesta...
____

Bula la recrutare da medicului o foiaie pe care scrie: "Nu pot sa vorbesc, sunt mut".
Medicul militar:
-Puneti mana pe masa si inchideti ochii.
Medicul il loveste cu putere cu ciocanul.
-Aaaaaaaaah!!!!
-in regula - maine invatam litera "b"!
____

Bula la recrutare. Medicul zice:
-Citeste cu voce tare, ce scrie acolo pe tabla!
Bula:
-Care tabla, eu nu vad nici o tabla!?
-Foarte bine, raspunde doctorul. Nici nu e vreo tabla acolo. Apt. Urmatorul...
____

Bula si cu regimentul in razboi. Cade o bomba. Ramane numai el cu capitanul.
Capitanul o ia inainte ca e mai destept! Cade intr-o capcana.
Si zice :
-Arunca franghia!
Bula ii arunca franghia.
-Nu asa boule, mie un capat si tie un capat!
Bula ia franghia taie doua capete arunca unul capitanului si unul il pastreaza.
-Vita, tine franghia de un capat si arunca restul in groapa!
in final Bula se prinde si ii arunca franghia capitanului.
-Acuma trage!
Scoate Bula pistolul, il indreapta spre groapa si buuuuum!
____

- Bula, care este cea mai grava boala a cainelui?
- Daca este omorat...
____

Doamna la scoala:
- Bula, care este subiectul in "Venea o moara pe Siret"?
- Venea! - raspunde Bula.
- Cum "Venea", ma?
- Pai, punem intrebarea la predicat: cine omoara pe Siret? Venea!
____

La scoala, profesoara ii zice lui Bula:
- Asculta, cum de aud numai lucruri negative despre tine: bei, fumezi, esti afemeiat. Nimic pozitiv nu ai in tine...
- Ba da, doamna profesoara, sunt seropozitiv.
____

- Bula, cum se numeste acel legamant ce apropie o femeie de un barbat?
- Un colier...
____

- Bula, de ce nu ai venit ieri la scoala?
- Doamna profesoara, s-a maritat sora mea.
- Bine, Bula, dar sa nu se mai repete!
____

Bula vede pentru prima data in viata un curcubeu:
- Mama, uite ce reclama frumoasa!
____

- Bula, nu mai vreau sa aud ca te bati cu fratele tau!
- Bine, mama! inchide usa!
____

Bula ajunge la scoala.
- Ce mai face tatal tau, Bula?
- A murit.
- Pai cum?
- Pai, ma uit eu la tata cum se juca "Woody cu caciula, Woody fara caciula", si dupa ce adoarme ma duc si incep sa ma joc si eu cu Woody. Ma joc ce ma joc, dar la un moment dat Woody se supara si ma scuipa. Atunci iau ciocanul si-i dau una in cap.
____

Inspectie la scoala. Inspectorul pune urmatoarea intrebare:
- Copii, ce faceti daca sunteti intr-o padure si vine ursul?
Bula ridica mana. Profesoara ingrozita, dar inspectorul deja a observat mana ridicata.
- Sa raspunda cel din ultima banca.
- Bula, raspunde frumos!
- Pai incep sa alerg catre un copac.
- Dupa aceea ce faci?
- Ma urc pe copac.
- Si daca ursul se urca si el pe copac?
- Ma sui pana in varful copacului.
Profesoarei nu-i vine sa creada ca pana acum Bula a raspuns asa frumos, ca nu a spus nici o prostie.
- Si daca ursul se suie si el pana in varful copacului?
- Sar din copac.
- Si daca sare si ursul?
- Alerg la un alt copac.
- Si daca alearga si ursul dupa tine?
- Ma urc in copac.
- Si daca se urca si el pe copac?
- Atunci ma sui pana in varful copacului.
- Si daca se suie si el pana in varful copacului?
- Mai du-te in p***a ma-tii, tu tii cu ursul?
____

Stiind faptul ca Bula spune numai prostii, profesoara le spune fetelor ca atunci cand Bula o sa spuna ceva sa iasa afara din clasa. Vine inspectia si are si Bula dreptul la o parere.
- La noi in cartier s-a deschis un bordel.
Fetele ies rapid. La care Bula:
- Nu asa repede, c**velor, ca nu primesc minore.
____

Bula la scoala. Deosebirea dintre adevar si paradox.
In prima zi:
- Adevarul este ca p**a nu are oase; paradoxul este ca din cand in cand
este si tare.
A doua zi:
- Adevarul este ca p***a este umeda; paradoxul este ca nu rugineste.
A treia zi inspectia. Profesoara se ferea sa-l puna pe Bula sa raspunda, dar fortata de inspector, ii da cuvantul si lui Bula.
- Adevarul este ca Pamantul este rotund. (toata clasa rasufla usurata)
Dar eu nu pricep de ce oamenii se f*t pe la colturi!
________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...