duminică, 6 septembrie 2009

Sa zambim si azi - 6 Septembrie 2009

Funny:
http://www.trilulilu.ro/mirceajeak/4b9ad00461c1d7
...............................................................................................

-O astfel de nota merita o bataie buna! zice lui Bula tata-su.
La care Bula:
-Stiu eu, tata, unde locuieste profesorul. Mergem acuma?...
____

Profesorul intreaba:
-Mai Bula, toata ora ai stat cu cu cite o bila verde in ambele miini si n-ai scris nimic. De ce?
-Ca sa am control total asupra profesorului de matematica, dl. Green.
____

-Bula, cum de-ai intarziat la scoala?
-Nu am putut sa ma trezesc in dimineata aceasta.
-Cum, tu inca mai dormi?
____

-Bula, esti un obraznic! Se vede ca n-ai cei sapte ani de acasa! ii zice acestuia invatatoarea.
-Pai, pe mine m-au dat la sase ani la scoala...
____

Astazi ai intarziat la prima ora, ii spuse diriginta lui Bula.
-Ce s-a intamplat?
-Tata a avut nevoie de mine acasa.
-Bula, stiu ca ai un frate mai mare. Nu putea sa te inlocuiasca el?
-Nu, pentru ca pe mine trebuia sa ma bata...
____

La scoala la Bula invatatoarea ii intreaba pe elevi ce vor sa devina cand vor fi mari. Georgescu:
-Inginer
Popescu:
-Doctor etc.
Bula:
-Urs
-Pai cum asa mai Bula? il intreaba invatatoarea.
-Vreau sa am blana multa sa castig bani multi, ca sora-mea are numai un petec si asa multi bani castiga!
_________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...