sâmbătă, 12 septembrie 2009

Sa zambim si azi - 12 Septembrie 2009

Cum se incepe un mariaj fericit:
http://www.trilulilu.ro/andreea_popa/e838769e7259e3
.....................................................................................................

La ora de Anatomie profa il intreaba pe Bula:
-Pe care parte a corpului se afla inima?
-Pe cea interioara doamna profesoara...
____

-Bula, compunerea ta cu tema "Cainele meu" este identica cu a fratelui tau. Ai copiat dupa el?
-Nu, domnule profesor, este vorba despre acelasi caine!
____

Tanara invatatoare ii invata pe copii cum functioneaza magnetii si la ce pot fi ei folositori. Le-a explicat ca magnetii pot ridica cuie si tot felul de alte obiecte mici din metal.
Acum, ca sa ii distreze, le zice o ghicitoare:
-Numele meu incepe cu "M" si ridic tot felul de lucruri. Cine sunt?
Bula din prima banca:
-Esti o Mama!
____

La scoala s-a predat "Zburatorul" de I.H. Radulescu.
In pauza, un elev intreaba:
-De ce oare numai femeile au "zburatori" (adica numai la ele functioneaza mitul asta erotic).
La care Bula raspunde:
-Pentru ca barbatii au parasute.
____

Bula, la facultate intarzie la un curs.
-Sa stii ca te-am pus absent!
-Va rog sa ma stergeti domnule profesor, ca am fost la WC!
-Fa cerere la decan, ca eu n-am dreptul!
____

La ora de aritmetica vine o profesoara noua. Bula e intrebat:
-Ia zi, elev Bula, ai 45 de lei si cheltui 15. Cu cati lei mai ramai?
-Cu 30 de lei.
-Foarte bine, Bula! Dar daca ai 10 cremvust si mananci 4 cu cat mai ramai?
-Nu va suparati, cu cremvusti nu am socotit inca!
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...