sâmbătă, 26 septembrie 2009

Sa zambim si azi - 26 Septembrie 2009

Bebe:
http://www.trilulilu.ro/andreea_popa/db1d9c18e4eb17
......................................................................................................

Un sot si o sotie urcau scarile blocului, la care sotul ii spune sotiei:

-Vai, draga ai un fund mare cat o masina de spalat! Femeia nu spune nimic…Vine seara, barbatul are chef de sex, la care sotia ii spune:

-Eu nu dau drumul la masina de spalat pentru o carpa, mai bine spal-o de mana!

____

Trei betivi stateau de vorba la o masa:
-Cand ma duc acasa imi bat nevasta si copiii!
Al doilea betiv:
-Eu cand ma duc acasa imi bat tot cartierul!
Al treilea zice:
Eu cand ma duc acasa bat pe la toate usile!!

____

Care este pentru un barbat mijlocul cel mai rapid sa scape de 60 kg inutile de grasime?
- Sa divorteze.

____

- Cum se poate da unei femei mai multa libertate de miscare?
- Se mareste suprafata bucatariei.

____

- Cum sa faci ca sa te casatoresti cu o femeie tanara, frumoasa, bogata si inteligenta?
- Te casatoresti de 4 ori.

____

- De ce trimite NASA femei in spatiu?
- Deoarece cantaresc mai putin decat masinile de spalat vase

____

5 emo stau intr-o camera

De ce plange al 5-lea ????????

Ca nu are unde sa isi taie venele!!!!!

____

Un om avea un fiu emo …

Vine copilul de la scoala si ii spune la tacas`o

-Tata am luat un 10 . (incepe sa planga copilul)

-Dar imposibil cum ai luat tu 10?

-Pai m`-o intrebat care-i animalul meu preferat.

-Si ce i-ai spus?

- Ca lama …

__________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...