duminică, 20 septembrie 2009

Bancurile si melodia zilei - 20 Septembrie 2009

I want to know what love is - Mariah Carey
http://www.trilulilu.ro/edeejay/c6572710ea425b
.........................................................................................

Un canibal la o morga:
- Vreau si eu un om!
Administratorul ingrozit:
- Vai domnule, nu se poate asa ceva!
- Va rog, vin dintr-o calatorie obositoare - macar o mana!
- Nu se poate, domnule. Oamenii vin, iau mortii, ii ingroapa sau ii incinereaza.
- Da? Atunci imi dati macar putina cenusa sa-mi fac un ness?
____

Doi canibali, tata si fiu, privesc cu incantare o femeie europeana care face baie goala intr-un rau.
-Ce buna e tata, ce piele alba, ce carne. Hai s-o mancam.
-Nu prostule, pe asta o luam acasa si o mancam pe ma-ta.
____

i:De ce privesc canibalii gravidele ca pe o delicatesa?
R:Pentru oul cu surprize si mai ales pentru extra-portia de lapte....
____

Clinton, Eltin si Iliescu au un accident de avion si aterizeaza fortat in jungla africana.
Sunt prinsi de un trib de canibali si adusi legati fedeles in fata sefului de trib.
Asta le spune ca le da drumul numai daca a auzit de tara lor. Daca nu in cratita cu ei.
Clinton spune: -"Statele Unite".
Canibalu' -"Ntz, n-am auzit. La ciorba!". Eltin: "Rusia".
Canibalu' -"Nici de asta n-am auzit. Tocanita...".
Iliescu -"Err... eu mai bine ma duc direct in cratita, ca de amarata mea de tara in mod sigur n-a auzit nimeni...".
Canibalu -"Nu dom'le, zi, ca cine stie...".
Iliescu -"Romania".
Canibalu' -"Aaa... Romania, Bucuresti, ASE... Am si eu un nepot student acolo, la medicina..."
____

Un explorator prin jungla Amazonului s-a trezit inconjurat de canibali.
"Oh Doamne, sunt pierdut." gandeste el.
Dintr-o data o raza de soare coborand din inaltul cerului ii cade la picioare si o voce mai groasa ii spune:
-Nu fiule, nu esti pierdut. Ia o piatra, intoarce-te si arunc-o in capul sefului lor!
Exploratorul face intocmai, dar cei 100 de canibali se napustesc spre el. Vocea din ceruri mai spune:
-Abia acum esti pierdut.
_________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...