miercuri, 30 septembrie 2009

Sa zambim si azi - 30 Septembrie 2009

Funny:
http://www.trilulilu.ro/undergroundgym/4761bf599551e6
..........................................................................................................

-Care ti-e ultima dorinta? il intreaba directorul inchisorii pe condamnatul la moarte.
-O cafea filtru.
-Bine. Cat zahar?
-Cu zaharina, va rog, sufar de diabet si nu as vrea sa mor din asta...
____

La inchisoarea de femei:
-Fetelor, am doua vesti: una rea si una buna. Pe care o vreti prima?
-Pe cea buna...
-Miine va dam morcovi...
-Uraaaa! Si aia rea?
-Rasi...
____

Un detinut primeste o scrisoare de la sotie. Vazandu-l, un coleg de celula il intreaba:
-Te vad cam necajit. Vesti proaste de acasa?
-Da. Nevasta-mea imi scrie ca-mi reda libertatea...
____

Doi colegi noi de celula.
-Tu de ce ai ajuns aici?
-Din cauza fumatului...
-Cum din cauza fumatului?!
-in timp ce operam, m-a apucat tusea, m-a auzit paza si m-a prins!
____

-Sunt uimit de ce aud! Popescu mi-a zis ca merge sa isi viziteze rudele, si acum aud ca e in inchisoare!...
-Da, de fapt cam toate rudele lui sunt acolo...
____

Un paznic de la inchisoare catre un coleg:
-inchipuieti, condamnatul de la celula 152 a evadat azi noapte!
-Doamne ajuta! De trei nopti nu pot sa dorm din cauza fierastraului lui...
____

Paznicul ii zice condamnatului:
-Pana maine la 8 dimineata celula trebuie sa fie luna si bec! La ora 9 vine directorul inchisorii.
-Ce!?? L-au prins si pe el?...
____

intr-o celula stau doi tipi condamnati ambii pentru 10 ani. Unul din ei zice oftand:
-Ehehei, daca ascultam sfatul mamei!
-Ce ti-a zis mama ta?
-"La usa sunt doi politisti! Fugi repede pe usa din dos!"...
____

Un evadat se intoarce seara inapoi in inchisoare. Un reporter il intreaba:
-De ce v-ati intors la inchisoare?
-Mai bine aici decat acasa!
-Cum asa?!
-Nu intru bine, pe usa casei si nevasta-mea imi zice: "Pe unde imi umbli! Ai evadat deja de 8 ore..."
____

Un condamnat isi intoarce lucrurile din celula cu susul in jos strigand din toti rarunchii:
-Am fost jefuit, am fost cu nerusinare furat!
Gardienii sosesc in graba si il intreaba:
-Ce vi-a fost furat?
-Planurile de evadare...
____

intr-o celula trei detinuti discuta:
-Tu cum ai ajuns aici?
-Ce dreacu sa fac, jaf si viol. Dar tu?
-Nimica toata, sa moara mama, am sutit din cateva case am omorat doua babe, da si asa murea ca erau batrane rau, si am mai sutit din buzunare.
-Da tu ba? Ce-ai facut?
-Fizica nucleara.
____

Un condamnat la moarte este condus de catre preot la spanzuratoare. Afara ploua insa de ziceai ca se rupe cerul, preotul tinea umbrela. Condamnatul zice:
-Asa o vreme tampita, parinte!...
La care popa:
-Ti-e ti-e usor! Tu nu faci drumul decat dus dar eu trebuie sa ma si intorc!...
____

Un condamnat primeste o scrisoare de la sotie:
"Am hotarat sa plantez morcovi in gradinita din spatele casei. Cand crezi ca as puteai sa-i plantez?"
El ii scrie:
"Draga nevasta, orice faci nu te atinge de gradina din spatele casei. Acolo am ascuns banii!"
Dupa o saptamana iar vine o scrisoare de la nevasta:
"Nu o sa-ti vina sa crezi ce s-a intamplat. AU venit la noi o gramada de oameni si au sapat toata grdina din spatele casei!"
La care el raspunde:
"Draga nevasta, acum poti planta morcovi in spatele casei..."
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...