joi, 1 octombrie 2009

Bancurile si melodia zilei - 1 Octombrie 2009

Shantel - Disco Boy
http://www.trilulilu.ro/morsa2003/5b03c5bdcbe243
...............................................................................................

O fata la dentist. Suna telefonul ei, nu raspunde nimeni. In 5 min sune mobilul din nou, iarasi nu ridica nimeni. A treia ora incepe se sune, doctorul enervat raspunde:
- Alo? Cine este?
- Sunt sotul doamnei, si tu cine esti? Unde e nevasta mea, da-mi o la telefon!
- Scuze, frate, ea nu poate vorbi acum, asteapta 5 min, eu termin, ea scuipa si te suna inapoi, ok?
____

Un medic citeste in birou un ziar. Intra o pacienta si
incepe sa-si ridice fusta.
Medicul priveste si spune: "Mai sus!" si citeste mai
departe. Ea ridica fusta mai sus.
El ii repeta: "Mai sus!" si iarasi se intoarce la
ziar. Ea il asculta si ridica fusta si mai sus.
Atunci el ii spune:
"Domnisoara, ginecologul e mai sus!".
____

Inaintea unei operatii, chirurgul isi intreaba
pacientul:
- Ce varsta aveti?
- Peste o luna voi implini 40 de ani.
La care chirurgul spune:
- Imi place optimismul dumneavoastra!
____

In sala de operatie (chirurgul catre asistent):
- Anestezie.
- De-a noastra sau de import?
- De import.
- De import s-a terminat.
- Atunci de-a noastra.
- Nani, nani...
____

Un tip da telefon doctorului :
-Doctore, am o problema, fiul meu de 16 ani are sculament si nu mi se pare normal la varsta lui. insa cred ca stiu cine e de vina: tarfa aia de servitoare.
-Stai linistit, omule, se mai intampla.
-Nu pot doctore sa stau linistit fiindca si eu trebuie sa recunosc ca m-am culcat cu servitoarea, si am aceleasi simptome ca fiul meu.
-Da chiar aveti o problema.
-Si nu numai atat, cred ca i-am dat si lui nevasta-mea.
La care doctorul:
-Oh nu, inseamna ca avem toti.
__________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...