miercuri, 7 octombrie 2009

Bancurile si melodia zilei - 7 Octombrie 2009

Cantecul zanelor:
http://www.trilulilu.ro/Bristena_Paula/7b6ef3437eec9b
....................................................................................................

-Nu stiu, doctore, ce am: ma doare ficatul, ma doare spatele, ma doare inima.
ii face doctorul analizele si-i spune:
-imi pare rau, ai cancer si in trei luni ai sa mori.
Pleaca tipul suparat si se intalneste cu un prieten la metrou. ii spune de vizita la doctor, ca este bolnav de SIDA si ca va muri in 3 luni. Prietenul pleaca repede, uitand sa dea mana cu el. in statie la autobuz, se intalneste cu altul si aceeasi poveste. ii ajunge doctorului la ureche povestea. il cheama la el:
-Bine, domle, ce vorbe-s astea? Ti-am spus clar ca vei muri de cancer in 3 luni si dumneata imprastii la toata lumea ca vei muri de SIDA?
-Lasa-ma, doctore, ca si asa sunt destul de suparat! Ce vrei, dupa ce mor, sa-mi fu*a toti nevasta?
____

inaintea unei interventii chirurgicale destul de complicate, medicul ii spune pacientului:
-Trebuie neaparat sa platiti anticipat operatia.
-De ce, doctore? E chiar atit de riscanta?
-Nu, iti garantez reusita suta la suta. Dar dureaza vreo sase-sapte ore si cu inflatia asta...
____

Un tip vine la doctor sa-l vindece de bilbiiala.
-Dacu ce te ocupi dta?
-E-eu cresc ga-ga-ini!
-Pentru asta nu-i nevoie sa vorbesti cursiv,merge si-asa.
-Pai pai,eu chem di-dimineata ga-gainile sa le dau boabe:pi,pi pi!Si
vin cinci mii de ga-gaini..Seara iar:pi,pi pi,maninca.Apoi,le zic sa
plece la cul-culcare.Se duc toate,afara de una.Ii zic:Du-du-te de te
culca!Nu vrea.Iar:Du-te la culcare,iar nu vrea.Ma enervez si-i
zic:Du-du-te-n pi-pi-pi...Si vin cinci mii de gaini...
____

Merge o femeie la doctor si ii spune:
- Doctore, faceti ceva ca barbatul meu sa devina ca un taur
Si raspunde doctorul:
- Bine, dati-va jos fusta si vom incepe sa-i facem coarnele.
____

O sotie isi priveste sotul lucrand de zor. Satula sa-l mai vada cufundat in lucru ii spune enervata:
-Sa stii ca m-am saturat sa te vad lucrand asa. Tot timpul iti aduci acasa de lucru de la serviciu si de mine nu mai ai timp de loc.
-Bine draga, se apara sotul, dar intelege si tu ca am enorm de mult de lucru si nu dovedesc. Si in afara de asta, o lume intreaga isi ia de lucru si pe acasa!
-Bine bine, dar nu toti sunt medici legisti ca tine!...
____

Un barbat se duce la medic si ii spune:
-Domnule doctor vreau sa ma castrati!
-Ma omule, esti sigur? Vad ca esti tanar si puternic...
-Sigur domnule.
-Bine, semneaza aici...asa si aici. Nu am timp acum sa discutam mai mult.
Dupa operatie, doctorul vine la pacient si-l intreaba:
-Spune-mi si mie de ce ai facut-o ?
-Pai m-am imprietenit cu o fata evreica si stiti la ei e un obicei mai ciudat
-Da ma dar asta e circumcizie.
-Pai eu cum am zis?...
____

Medicul catre pacient:
-Am o veste proasta si una buna.
-incepeti cu vestea proasta.
-Domnule, esti pe moarte.
-Si vestea buna?
-Fiul meu a intrat la facultate.
_______________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...