luni, 5 octombrie 2009

Bancurile si melodia zilei - 5 Octombrie 2009

Dansul pasiunii:
http://www.trilulilu.ro/Bristena_Paula/40049e2d249a4e#comentarii
............................................................................................................................

Una intra val vartej in cabinetul unui dentist, isi ridica fusta, isi da jos chilotii si se ridica pe scaun cu picioarele in sus! Medicul foarte intrigat ii spune:
-Doamna, nu va suparati, dar ginecologul consulta alaturi!
La care doamna replica:
-Sictir! Tu i-ai pus proteza lu barbatu-meu, tu sa i-o scoti!
____

Un tanar, bine facut la trup, are totusi probleme mari cu sanatatea. Ameteli crunte, dureri fantastice de abdomen... zilnic si fara crutare ! Viziteaza unul dintre cei mai renumiti doctori in tara... dupa o analiza serioasa a problemei si probe de laborator, verdictul doctorului este teribil: ii propune ca singur remediu... castrarea. Disperat, tanarul nostru pleaca pentru o a doua opinie la cel mai renumit doctor din Statele Unite... din nefericire... acelasi verdict... castrarea. Tanarul nostru in pragul deznadejdii incearca si la Paris... cu acelsi rezultat. Ametelile si durerile de abdomen sunt infernale... tanarul capituleaza si accepta operatia.
La iesirea din spital, viziteaza Parisul si ochii ii cad pe o vitrina a unui croitor, vitrina in care era expus un superb costum de haine...
"Daca tot sunt la Paris, hai sa-mi fac si eu un costum!"
Zis si facut, tanarul intra in magazin, alege stofa, discuta cu croitorul modelul, etc... Se trece la masuratori... umerii, mainile, lungimea hainei, talie, lungimea din talie pana peste pantof, etc. Croitorul il intreaba:
-Un ultim amanunt draga domnule: pe care parte tineti "bagajul?
-Stimate domn, nu mai are nici o importanta! raspunde amarat tanarul.
-Cum sa nu aiba importanta domnule draga? Are o importanta fantastica! Daca dvs. obisnuiti sa-l tineti pe stanga si eu fac "buzunarul" pantalonului pe dreapta, o sa aveti ameteli groaznice de cap si dureri infioratoare de abdomen...
____

-Dom doctor, cred ca de la un timp am devenit cam isteric.
-Pai cum se manifesta?
-PAI CUM SA SE MANIFESTE BA?!
____

Doctorul intra in dormitor, lasindu-l pe sotul foarte agitat sa astepte afara. Peste doua minute, doctorul iese din dormitor si cere un cutit de bucatarie.
Sotul se executa si doctorul dispare din nou in dormitor. Peste putin timp, iese din nou, de data asta cerand un ciocan si-o dalta. Sotul da fuga pina jos si se intoarce cu un ciocan si o dalta. Acum bietul om era intr-o groaznica stare de agitatie. Doctorul reintra in dormitor, reapare din nou dupa vreo cinci minute.
-imi pare rau, spune el. Ma tem ca am nevoie de o ranga.
-O ranga?! tipa sotul cu glasul sugrumat? Ce are? Spuneti-mi si mie.
-N-am avut cum sa constat, spune doctorul. incerc de atunci sa-mi deschid trusa.
____

Un tip isi suna disperat medicul de familie:
-Doctore, vino repede, nevasta-mea are apendicita...
-Nu se poate, anul trecut am operat-o de apendicita. Ai vazut tu pe cineva care sa aiba doua apendice?
-Nu, tampitule! Dar tu n-ai mai vazut pe cineva sa aiba doua neveste?
____

-Domnule doctor, am probleme cu somnul. Mereu ma trezesc.
-De cate ori pe noapte?
-Nu chiar pe noapte, dar din trei in trei zile.
____

A doua zi dupa operatia de apendicita, tanara este vizitata de chirurg.
-Ei, cum merge, domnisoara?
-Bine, multumesc. Dar spuneti-mi, domnule doctor, o sa fie foarte vizibila cicatricea mea?
Medicul o priveste o secunda si ii raspunde:
-Asta depinde de dumneavoastra, domnisoara.
____

-Ei, ati ascultat sfatul meu, sa dormiti cit mai mult cu fereastra deschisa?
-Da, domnule doctor, asa am facut.
-Si nu v-a disparut bronsita?
-Bronsita, nu. in schimb, mi-au disparut televizorul, doua tablouri si telefonul mobil.
_________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...