duminică, 4 octombrie 2009

Bancurile si melodia zilei - 4 Octombrie 2009

Romeo & Juliet - Edvin Marton
http://www.youtube.com/watch?v=_64GhL6ImSc&feature=related
.........................................................................................................................

Bula se duce la doctor:
-Dom doctor, vreau sa-mi dati si mie sculament!
-Bula, esti nebun? Toata lumea vrea sa scape de el, numai tu sa-l iei?
-Lasati dom doctor ca stiu eu ce fac!
-Bine Bula!
Vino maine la mine ca am o stoarfa care vrea sa se vindece! Zis si facut! A doua zi dupa ce termina treaba doctorul foarte curios, il intreaba de ce a facut chestia asta!
-Pai sa vedeti dom doctor! Tata are o secretara pe la care mai merg si eu! Eu o sa-i dau boala lu asta, asta lu tata, tata, ca sa nu afle mama ca are amanta o sa i-o dea si ei, iar pe la mama mai vine din cand in cand dirigu! E, pe asta am eu boala!
____

O tanara se prezinta la medic pentru controlul periodic. in timp ce o examina, doctorul observa ca femeia avea mai multe zgaraieturi pe partea interioara a pulpelor si, nedumerit, o intreaba care este cauza.
-Stiti, prietenul meu poarta ochelari, ii raspunde femeia.
-Dar de ce nu-i spuneti sa si-i dea jos? intreaba doctorul.
-Nu suntem chiar asa de intimi!...
____

-Ieri am fost la doctor.
-Si ce a spus?
-100.000 de lei!
-Nu, vroiam sa stiu ce ai avut?
-80.000!
-Nu m-ai inteles! Ce ti-a lipsit??
-Pai 20.000!!
____

Se duce un tip la doctor si zice:
-Domnule doctor, eu sint dezechilibrat sexual !
-Lasa ca pun io diagnosticu ca de aia is doctor. Tu zi numai simptomele!!!
-Pai e simplu domnule doctor ! Cind mi se scoala.. cad pe spate !!!
____

Un bolnav de cancer se duce la medic. Medicul ii prescrie bai de namol.
-Dom doctor, da eu n-am reumatism, ci cancer.
-Pai, tocmai de aia ti-am prescris bai de namol, chiar de pe acum trebuie sa incepi sa te obisnuiesti cu pamantul...
____

O tipa intra in cabinetul unui ginecolog:
-Domnule doctor, va rog sa ma ajutati. Am agatat un miliardar si mi-a promis ca daca sunt fata mare ma ia de nevasta. Faceti-mi ceva in asa fel incat sa i se para ca sunt fata mare si va voi rasplati asa cum se cuvine. Diseara trebuie sa dau proba.
Doctorul este de acord, o pune pe masa, lucreaza circa un sfert de ora si apoi spune ca totul este ok. A doua zi, tipa se intoarce la medic:
-Domnule doctor, sinteti un geniu, un cearcaf de singe am umplut. Ce mi-ati facut?
-Stai linistita, sa-ti scot lama, raspunde doctorul.
____

O tipa se duce la doctor. Dupa ce o consulta, doctorul ii spune:
-Doamna, trebuie sa vorbesc cu sotul dv.
Tipa iese din cabinet si ii spune barbatului:
-Cred ca am ceva grav, doctorul n-a vrut sa-mi spuna ce, dar vrea sa vorbeasca cu tine.
Tipul intra in cabinet si doctorul ii zice:
-Sotia ta e foarte bolnava. Daca nu o s-o f*ti de 3 ori pe noapte, in fiecare noapte, o sa moara!
Tipul iese, iar sotia il intreaba:
-Ei, draga, ce a zis doctorul ?
-A zis ca o sa mori!
________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...