marți, 6 octombrie 2009

Bancurile si melodiile zilei - 6 Octombrie 2009

Frere Jacques:
http://www.youtube.com/watch?v=mZECGDIhgZ8
http://www.trilulilu.ro/sakk/2f956f7117acdb
Un alt fel de "frere"...
http://www.trilulilu.ro/bigtroll/deb558fcc6849b
..............................................................................................

Medicul chirurg, o somitate in domeniu, vine in rezerva in care se afla pacientul recent operat.
-Va felicit, aratati minunat, il incurajeaza doctorul. Ati trecut cu bine hopul!
-Ei, inca nu de tot.
-De ce? Va mai supara ceva?
-Nu, dar astept sa vad nota de plata.
____

-iti sint recunoscator, doctore, esti mare! Nu credeam c-ai sa ma poti vindeca de mania asta nenorocita de a pune pariuri. Cat ma costa?
-Numai o suta de dolari.
-De acord. Dar spune-mi, ce-ar fi sa dam cu banul: dublu sau nimic!
____

Un individ suna la usa unui mic cabinet medical in puterea noptii. Dupa un timp, se aprinde lumina in hol si apare medicul in pijama:
-Buna seara, ce s-a-ntimplat? Cu ce pot sa va ajut?
-Vreau putin bicarbonat. Ma deranjeaza stomacul.
-Pai bine, omule, pentru atita lucru ma trezesti la ora asta? Un ceai cald sau chiar un pahar cu apa calda ar fi avut acelasi efect.
-Da? Atunci dati-mi un pahar cu apa calda.
____

-Am ceva cronic, doctore?
-Nu, boala dv. e banala, iertati-ma ca va dezamagesc, doamna. Poarta numele de singuratate.
-Si ce-mi prescrieti?
-Nu-i bine spus "ce" sa va prescriu, mai degraba "pe cine" sa va prescriu.
____

Internistul iese din cabinet spre sala de asteptare, unde astepta o duduie cu mama ei.
-Poftim, domnisoara in cabinet si te dezbraca...
-Dar, domnule doctor, stiti eu nu sunt bolnava... mama e...
-Da, doamna, atunci deschideti gura...
____

intr-o vara, compania la care lucra Dave l-a transferat in alt oras si el a trebuit sa-si faca vizita medicala. Toate analizele au iesit bine, dar doctorul n-a putut sa nu remarce:
-Cum va descurcati cu asa dimensiune mica?
-Foarte bine", raspunde Dave, am nevasta, 3 copii si o viata sexuala bogata. Numai cateodata, ziua, am probleme sa o gasesc prin pantaloni.
-Dar noaptea?" intreaba doctorul.
-Noaptea nu am probleme pentru ca sintem doi care o cauta!...
__________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...