vineri, 9 octombrie 2009

Bancurile si melodia zilei - 9 Octombrie 2009

Luna - Alessandro Safina si Adela Popescu
http://www.youtube.com/watch?v=y9liH0DReyQ
.................................................................................................

-Ati urmat recomandarea mea: o pastila inainte de masa si un coniac mic la desert?
-Da, numai ca la pastile sunt cu zece zile in urma, iar la coniacuri sunt cu trei saptamani inainte.
____

-Doctore, ce sa fac, nu pot nici sa beau si nici sa mananc.
-Pe scumpetea asta, nu puteti decit sa fiti fericita, stimata doamna!
____

-Doctore, sunt constipat de o saptamana. Nu stiu ce sa mai fac; imi vine sa ma urc pe pereti. Ce poti sa-mi dai?
Doctorul ia o cutiuta, un flacon mare, o lingurita si incepe sa intrebe, punand totodata praful din flacon in cutiuta:
-O sa te rezolvam rapid chiar acum, cand ajungi acasa. Dupa ce iesi de la mine, cat mergi pana la tramvai?
-Pai, vreo 50 de metri.
Doctorul pune in cutiuta putin praf.
-Si cu tramvaiul cat mergi?
-7 statii.
Doctorul pune iar o jumatate de lingurita si un pic.
-Si de la tramvai pana acasa, de la scara cate trepte si cate etaje si de la lift pana la usa, cate broaste ai de descuiat, cat este pana la toaleta?
La fiecare raspuns, doctorul pune putin sau mai mult medicament.
-Acum ia praful strans aici cu un pahar cu apa si... vedem acasa.
Dupa doua zile, se intalnesc pe strada. Doctorul, curios:
-Ei, cum a fost?
-Doctore, ai fost fantastic, cata precizie ai avut. Ai gresit doar cu vreo 10 metri si am facut pe hol...
____

Un taietor de lemne, taia lemne in padure cand, din greseala, isi taie toate cele 10 degete. Merge imediat la spital. Doctorul:
-Vai, ce-ai patit, da-mi degetele sa ti le pun la loc!
Taietorul de lemne:
-Stiti, nu le am...
Doctorul:
-Esti nebun, n-ai degetele??!!. Suntem in 1999, avem microchirurgie si tot felul de tehnici incredibile, te faceam ca nou... De ce n-ai adus degetele?
Taietorul de lemne:
Stiti, n-am putut sa le ridic de jos...
____

-Nu e cazul sa deschideti gura atit de tare, ii spune medicul stomatolog pacientului.
-Am inteles ca vreti sa intrati cu clestele...
-Da, insa doar clestele intra, eu raman afara...
____

Medicul casei este asaltat de rudele miliardarului:
-E adevarat, doctore? Chiar nu mai e nici o nadejde?
-Absolut nici una! Bolnavul se va insanatosi.
____

-Si cum, domnule doctor, cu mana asta transplantata voi putea canta si la pian?
-Veti putea face cu ea absolut orice.
-Fantastic, asta da maiestrie! Eu pana acum n-am cantat niciodata la pian!
____

Unui tip, dupa ce este analizat de doctor, i se spune ca nu mai are mult de trait. Fara nici o speranta acesta, il intreaba pe doctor cat mai are de trait.
-10, spune doctorul.
-Zece ce? intreaba pacientul. Zece ani, luni, zile?
-9, 8, 7... continua doctorul.
____

Doctorul intreaba pacientul:
-De ce mi-ati trimis nota de plata, nedeschisa inapoi?
-Pentru ca mi-ati recomandat sa evit sa ma enervez...
____

Situatia a devenit grava. Doctorul sta la capataiul bolnavului si intreaba in soapta:
-Doriti sa chem pe cineva?
-Da, geme bolnavul...
-Sotia, copii?
-Nu, alt medic....
____

Doi doctori intre ei:
-Ei colega, cum a iesit operatia?
-Operatie? N-a fost vorba de autopsie?
____

-Domnule doctor, vreau sa va multumesc. Mi-ati scos rinichiul asa de usor, nici n-am simtit.
-Cu placere... si altadata!
____

-Mai, vecine, zise un chirurg estetic, de ce nu vii la mine cu sotia ta, e asa de urata incat se sperie si cainii de pe strada de ea.
-Cat ar costa operatia?
-Un milion de lei!
-E prea scump! Un vanator a zis ca mi-o impusca daca-i dau 10.000 de lei.
____

-Ai auzit ca dr. Petrescu, psihiatrul, a instituit o noua terapie de soc care a vindecat o multime de oameni?
-Ce terapie?
-Le trimite pacientilor nota de plata inainte de a veni la consultatie...
____

-As dori niste vitamine pentru copii!
-A, B sau C?
-Indiferent! inca nu au invatat sa citeasca.
____

Pacientul: "Domnule doctor, am impresia ca nimeni nu ma ia in serios!"
Doctorul: "Glumiti..."
____

-Doctore sufar de amnezie.
-De cand?
-De cand ce?!
__________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...