sâmbătă, 3 octombrie 2009

Bancurile si melodia zilei - 3 Octombrie 2009

Love in Venice - Edwin Marton
http://www.trilulilu.ro/gpretorian/e5529ce0ddeab3
..............................................................................................

O baba de 100 de ani se duce la doctor. Acesta o consulta si nu-i vine sa-si creada ochilor. Doctorul:
-Nu-mi vine sa cred. Maica esti gravida. Cati ani ai matale?
Batrana:
-100, dar ce mai inseamna 100 in ziua de azi?
____

Vine un cuplu la medic, putini tristi si-i zic:
-D-le doctor, nu inteleg nimic ce se intampla. Iaca, nevasta-mea ii blonda, eu-s brunet, de ce-a iesit copilu roscat?
-Cand ati facut ultima data dragoste? O luna in urma?
-Nu.
-Doua?
-Nu.
-Juma de an?
-Nu.
-Un an?
-Nu.
-Pai, ati ruginit, mai!
____

Doctorul il intreaba pe Bula:
-Spune-mi, te rog, cum te protejezi cand faci sex?
-Domnule doctor, sunt foarte precaut: folosesc prezervativ si manusi chirurgicale!
-Si partenera?
-Care partenera?!
____

Un domn distins merge la medic.
-Va rog sa ma ajutati, domnule doctor. Casatoria mea este in joc. Nu mai merge sexul asa cum mergea pe vremuri...
-Am sa va prescriu o tableta pe care va trebui sa o luati in fiecare seara in timpul cinei.
Dupa cateva zile pacientul merge din nou la un examen medical ca doctorul sa vada daca tableta prescrisa nu are efecte secundare.
-Ei, v-a folosit tableta?
-Domnule doctor, este cu adevarat uluitoare. Chiar si in timpul cinei am facut de doua ori sex cu nevasta mea.
-Si ea?
-I-a placut foarte tare. Dar oaspetii au fost foarte surprinsi.
____

Cica o femeie cu voce baritonala, vine la un doctor:
-Buna ziua doctore! ( grosssss )
-Vai doamna, dar ce aveti la gat?
-Margele! (cu aceeasi voce de caverna....)
____

-Voi, doctorii, sinteti buni de compatimit. Multa lume va injura.
-Da. Asta e. Sincer sa fiu, avem destui dusmani pe lumea asta.
-Adica mai multi decat pe lumea cealalta?
____

Un mos se duce la doctor!
-Dom doctor, am vanit sa-mi dati SIDA!
-Mosule, ce ai T Esti nebun?
-Nu domdoctor, da am auzit ca de SIDA mai traiesti vreo doi ani si dupa aia mori!
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...