vineri, 2 octombrie 2009

Bancurile si melodia zilei - 2 Octombrie 2009

Amor volat undique - Carmina Burana
http://www.trilulilu.ro/Annmarie/236aeb09d0797c
.............................................................................................

Doi prieteni doctori stateau de vorba. Unul tocmai terminase facultatea si era afon cu meseria.
-Bai Radule, ce ma fac eu daca vin la mine pacientii si nu stiu ce sa le fac?
-Nu-ti face probleme Vasile, le spui foarte calm ca su limbrici si le dai o aspirina!
A doua zi la cabinet.
-Domnule doctor, tusesc si am temperatura!
Doctorul foarte sigur pe el:
-Ai hemoroizi!
-Cum domnule sa am hemoroizi, nu vezi ca sunt racit?
-Taci domnule din gura, nu intelegi ca ai hemoroizi! Ia o aspirina si o sa te faci bine!
Alt pacient...
-Domnule doctor ma doare capul, am baut cam mult aseara!
-Cu siguranta ai hemoroizi!
-Nu pricepi doctore ca am baut aseara!
-Taci ca nu stii nimic. Ia o aspirina!
Alt pacient...
-Domnule mi-am rupt piciorul!
-Suferi de hemoroizi tinere!
-Ce treaba au hemoroizii cu piciorul meu rupt domnule doctor?
-Nu intelegi ca ai hemoroizi!
-Esti nebun? Nu intelegi ca mi-am rupt piciorul!
-Cum s-a intamplat ?
-M-am suit in cocpac si am cazut!
-Ei vezi, asta e! Te-a mancat in c*r sa te sui in copac. Ai hemoroizi ia o aspirina!
____

Intr-o sala de tribunal din America e chemat sa depuna marturie un medic legist. Avocatul apararii:
-Sunteti absolut sigur ca victima era moarta cand a ajuns pe masa de autopsie?
Doctorul:
-Da.
-De unde ati stiut ca victima era moarta la data la care i-ati facut autopsia? I-ati luat pulsul?
-Nu.
-Tensiunea ati incercat sa i-o luati?
-Nu.
-De moarte clinica nu ati auzit ? De ce ati fost asa de sigur ca e moarta?
-Pentru ca a fost impuscat in cap si-i lipsea o mare parte din creier!
-Bine , dar cu toate astea victima putea fi inca in viata, nu?
-Aveti dreptate. Probabil era in viata si practica avocatura intr-un alt stat!
____

Un barbat merge la doctor avind instrumentul cam lung (50 cm.). Ajuns in fata doctorului, ii spune care este problema. Doctorul sta si se gindeste un timp, dupa care ii spune: "nu-ti fac operatie, dar vezi ca in padurea din spate este o broscuta care, daca ii spui ca vrei sa o iei de nevasta, va zice nu si ti se va scurta cu 10 cm. Merge omul in padure, gaseste broscuta, o intreaba:
-Vrei sa fii sotia mea?
la care broscuta raspunde:
-Nu!
Se uita omul in pantaloni, mirat constata ca intr-adevar s-a scurtat cu 10 cm.
-Buna treaba! zice el, hai ca ii mai spun o data!
Aceeasi poveste, i s-a mai scurtat cu 10 cm si se gandeste el "inca o data si gata".
O intreaba iar pe broscuta:
Hai broscuto sa fii sotia mea!
La care broscuta plictisita:
-Nu, nu si nu!...
____

in toiul noptii doctorul este chemat la un pacient. Dupa ce l-a consultat doctorul intreaba:
-Domnule, ti-ai facut testamentul?
-Nu, domnule doctor, este chiar atat de grav??
-Atunci chemati imediat un notar si rudele cele mai apropiate..
-Asta inseamna ca o sa mor curand??
-Nu, asta nu - dar nu vreau sa fiu singurul fraier care este scos fara motiv in noaptea asta din pat!
__________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...