joi, 8 octombrie 2009

Sa zambim si azi - 8 Octombrie 2009

Misiune imposibila:
http://www.trilulilu.ro/mirceajeak/0493019456240b
http://www.trilulilu.ro/mirceajeak/cc3ca1d4f4a9bf
................................................................................................

Pacientul isi recapata cunostinta dupa operatie:
-Domnule doctor, deci operatia a reusit?
-Nu fiule, eu sunt Sfantul Petru
____

Vine un mosulet de 80 de ani la doctor.
-Domnule doctor, maine o sa ma insor!
-Bine, mosule, citi ani are mireasa?
-21...
-Doamne, trebuie sa va avertizez, orice activitate sexuala ar putea fi mortala!!
Mosuletul sta un pic pe ganduri si raspunde:
-Bine, daca moare... moare!
____

Pacientul inainte de operatie:
-Doctore, care sunt sansele?
-Domnule, am facut operatia aceasta deja de peste 30 de ori!
-Atunci pot sa stau linistit...
-Tocmai. Odata si odata tot trebuie sa reuseasca!
____

Pe Bula il doare capul si se duce la medic. Acesta il consulta, dupa care il intreaba:
-Aveti nevasta?
-Da.
-De cate ori va culcati cu ea?
-De 3-4 ori.
-Pe saptamana?
-Nu, pe zi!
-Amanta aveti?
-Da.
-De cate ori va culcati cu ea?
-De 4-5 ori...
-Saptamanal?
-Ah, nu ... Zilnic!
-Aici e problema , durerea dumneavoastra de cap se trage de la atata sex.
-Vai, m-ati linistit. Am crezut ca mi se trage de la prea multa masturbare...
____

Un tip se duce la doctor.
-Domle,am si eu o problema cu nevasta: nu mai vrea sa faca sex oral cu mine.
-Domle, nu stiu ce sa zic .Unge-o si dumneata cu Nutella pe o parte si pe alta si vezi ce iese .Vino peste 2 saptamani sa-mi spui rezultatul.
Zis si facut. Vine omu peste 2 saptamani.
-Ei,cum e?
-Domle ar fi bine da nu mai am loc de copii!
____

-Te simti mai bine?
-Da de unde, doctore! Inima imi bate cu o repeziciune uimitoare.
-Lasa ca o facem noi sa se opreasca.
____

O tipa la medic:
-Doctore tabletele hormonale pe care mi le-ati prescris cred ca sunt prea puternice! imi creste deja par pe piept!
-Pana unde?
-Pana la penis!
____

O gagica faina se duce la ginecolog. Ginecologu cand o vede, intra in calduri. ii spune tipei sa se dezbrace. Dupa ce se dezbraca, doctorul incepe sa o pipaie cu foc si o intreaba:
-Stii ce fac acum? la care gagica ii raspunde:
-Da, faceti un examen dermatologic.
-Corect, raspunde doctorul dupa care se apuca sa-i maseze sanii...
-Stii ce fac acum?
-Da , ma verificati de cancer la sani...
-Corect, raspunde doctorul, dupa care isi da pantalonii jos si i-o trage pe la spate.
-Stii ce fac acum?
-Da. Iei SIDA ...
____

O tipa se duce la doctor. Intra intr-un dispensar, se duce la parter, unde o intampina omul in halat alb. Ea isi spune problema:
-Domnule doctor, ma ustura intre picioare si e totul rosu.
-Draga doamna, este evident vorba de prea putin sex - insa va pot ajuta.
Si binefacatorul in halat alb o ajuta� Si tot asa timp de o saptamana. Nu se schimba nimic. Atunci este trimisa la un coleg, din camera de alaturi. Acelasi lucru. Binefacatorul in halat alb o ajuta. Dupa ce trece si pe la al patrulea, acesta ii spune:
-Doamna, nu stim mai departe, duceti-va la etajul unu.
Se duce, o vede doctorul, care ii spune:
-Stimata doamna, evident e vorba de mult prea mult sex...
-Pai, cei de la parter au spus ca prea putin...
-Ah doamna, nu va bazati pe ce va spun zugravii nostri.
____

-Domnule doctor, sunteti sigur ca o sa mor?
-Absolut, nu exista nici o indoiala!
-Dar de ce o sa mor?
-Nu stiu - asta o sa vedem dupa autopsie!
____

-Domnulele doctor acum dupa operatie, am voie sa citesc ceva?
-Da, dar va sfauiesc sa nu incepeti nici un roman...
_______________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...