joi, 29 octombrie 2009

Muzica si bancuri - 29 Octombrie 2009

Piano show:
http://www.trilulilu.ro/n_nenea/9633334864e94c
Micii cascadori:
http://www.trilulilu.ro/obelixpuiu/4ba56f6eb27ad2
Ti amo:
http://www.trilulilu.ro/aimee01/b7d660ecdaddb2
................................................................................................

- Domnule director, nu stiu cum sa incep... Stiti... eu... sotia mea... ne vine foarte greu sa traim amandoi din salariul meu.
- Si ce vrei sa fac eu? Sa te divortez?
____

- Domnule director, Londra este orasul cel mai incetosat din lume.
- Nu, nu e adevarat. Eu am fost intr-un loc mult mai incetosat decat Londra.
- Unde?
- Nu stiu, n-am putut sa vad din cauza cetii.
____

- Spune-mi, e adevarat ce am auzit?
- Ce ai auzit?
- Ca e vorba sa te faca director general.
- Da! E adevarat.
- Pe chestia asta, ai putea sa ma imprumuti cu un milion?
- Pentru ce?
- Asa o sa-ti mai aduci aminte de mine...
____

Un functionar ii zice lui Bula care s-a intors dintr-o vacanta petrecuta la munte:
- Aveti bujori in obraz, domnule director, e din cauza aerului curat sau a fost vina bucatarului?
- Nici una, nici alta. Salteaua pneumatica e de vina. Trebuia s-o umflu in fiecare seara.
____

- Alo! Secretara pe care mi-ati trimis-o corespunde pentru ceea ce am nevoie, dar puteti sa-mi trimiteti una care sa stie si dactilografia?
__________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...