vineri, 18 septembrie 2009

Sa zambim si azi - 18 Septembrie 2009

Masaj cu ras:
http://www.trilulilu.ro/obelixpuiu/cf181498053c51
...........................................................................................

Lectia de Limba Romana. Profesoara vrea exemple de la copii cu propozitii in care sa se afle cuvantul "probabil"
Costel: Pentru ca afara este inorat, "probabil" ca peste cateva minute va ploua.
Georgel: Pentru ca am iesit afara imediat dupa baie, "probabil" ca am sa ma procopsesc cu o raceala buna.
Bula: Aseara am fost la scoala si am intrat in hol.
Profa: Bula nu ai inteles ce trebuie sa raspunzi.
Bula: Stati putin ca nu am terminat, Doamna Profesoara. Am observat pe profesorul de gimnastica ca intra in cancelarie si imediat dupa el si profa de muzica.
Profa (interesata): Ei, ei, mai departe...
Bula: M-am uitat pe gaura cheii si i-am vazut ca isi dau amandoi chilotii jos, indreptindu-se spre pian "PROBABIL" ca vroiau sa se ca*e pe pian.
____

La ora de astronomie inspectorul este avertizat ca elevul Bula este un pic traznit. Dupa ce profesorul preda ora, inspectorul intreaba:
-Are cineva o intrebare?
Bula ridica mana si intreaba:
-Ce distanta este intre Pamant si Luna in a 250 zi a anului?
Profesorul nu stie si il intreaba pe inspector ce sa raspunda. Inspectorul ii spune:
-Da-i si tu un raspuns evaziv!
Profesorul se apropie de Bula si ii spune incet:
-Bula daca mai pui astfel de intrebari te bag in ....matii!
____

La extemporal:
-Sper Bula ca de data asta nu te mai prind copiind.
-Si eu sper.
____

Bula a intarziat la scoala si profesoara il intreaba cam revoltata pentru ca a intarziat mai mult ca de obicei:
-Bula de ce ai intarziat asa mult si azi?
-Am ajutat o batrana sa treaca strada ! (radios)
-Bine si de ce ti-a luat asa de mult ?
-Pai ea nu a vrut sa treaca !!!!
____

Bula lipseste de la scoala. A doua zi profesoara il intreaba de ce a lipsit.
-Pai mama si tata sunt in spital!
-De ce?
-Au avut un accident!
-Si tu ce-ai facut in timpul asta?
-Eu m-am jucat cu tractorul prin casa!
________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...