marți, 8 septembrie 2009

Sa zambim si azi - 8 Septembrie 2009

Funny:
http://www.trilulilu.ro/obelixpuiu/b0ca9ebd8cd8d2
http://www.trilulilu.ro/grandspoof/8d82ddb952d4d3
http://www.trilulilu.ro/grandspoof/2a4c5349f84d3c
...............................................................................................

Profesorul: "Scopul scuza mijloacele"; cine a spus-o?
Bula: Dumneavoastra!
____

Profesorul: Deci, rezolvand ecuatia, aflam ca x este egal cu zero.
Bula: Uite pentru ce atata truda!
____

Profesorul: Bula ce e acela un sinonim?
Bula: Un sinonim este cuvantul pe care il folosim de cate ori uitam alt cuvant...
____

Bula vine la sfarsitul anului scolar acasa si il intreaba pe tata-sau:
-Tata cand ai terminat tu scoala?
-Acum 30 de ani. De ce?
-Am fost aproape sigur. Pai cand mi-au calculat media mi-au spus ca de 30 de ani nu au mai avut asa un caz in scoala...
____

Ultima zi de scoala. Acasa Bula intra pe usa si isi arunca carnetul, furios, intr-un colt. Tatal il intreaba:
-Bula, nu ne arati si noua carnetulde note, sa vedem cum ai incheiat anul?
-Carnetul meu i l-am imprumutat lui Gigel, a vrut sa-si socheze parintii...
____

-Bula, da-ne un exemplu cum poate fi folosita puterea apei.
-De exemplu, mama plange pana tata ii cumpara o rochie noua...
____

-Ia zi Bula, care sunt cele mai des folosite cuvinte la scoala?
-Nu stiu, doamna profesoara...
-Ai dreptate Bula, foarte bine!
____

La ora de religie preotul intreaba:
-Bula, iti spui inainte de masa rugaciunea?
-Nu domnule Parinte, numai atunci cand avem ciuperci la masa...
____

Bula este obez dar foarte slab la aritmetica. Profa incearca sa-i faca calculele mai usoare:
-Bula, daca mama ta iti da 2 sandwiciuri la scoala si eu iti mai dau inca cinci, cat ai atunci:
-Atunci am destul, doamna profesoara...
__________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...