vineri, 10 februarie 2012

Sa zambim - 10 Februarie 2012

O broscuta sta pe marginea unui lac si striga spre celalalt mal:
- HEY, YOU!!! HEY, YOU!!!
Apoi se arunca in lac si innoata cu cea mai mare viteza spre malul opus. Iese pe mal si, intorcandu-se spre lac intreaba nedumerita:
- Who, ME?!?
____

Fiul către tată a doua zi după noaptea nunţii:
- Tată, eu divorţez!
- Ai înnebunit? Aşa repede? Ce s-a întâmplat?
- Nu contează, eu divorţez!
- Măi fiule, mie poţi să-mi spui, sunt tatăl tău, care e problema?
- Tată, soţia mea este virgină!
După un timp de gândire spune tatăl:
- Apoi, fiule, ai dreptate! Ce nu le-a trebuit altora, nu ne trebuie nici nouă!
____

Doi absolventi de liceu:
Cât ai luat la bac?
- 3,72...
- Tocilarule !!!
____

Ion (pastor roman) si Pista (agricultor maghiar)sunt vecini, de cele doua parti ale frontierei romano-maghiare. La amiaza, Ion se aseaza sa manance si observa ca Pista nu prea are de mancare. Atunci, il intreaba:
- Pista, ti-e foame?
- Da' cum se nu fie la mine, ma' Ioane?
- N-ai vrea si tu o muscatura?
- Apoi, dake vrei sa dai la mine...
- Noah, bine atunci !... Si, uitandu-se spre cainele de la oi, striga: 'Bodri, musca-l'!...
____

Merge Bula la bunica-sa:
Bula: Bunico, da-mi niste bani imprumut!
Bunica: Pana cand?
Bula: Pana nu-ti trag una!
____

Un tânar se duce la o ghicitoare, se aseaza la masa pe care este un bol de cristal si ea îi spune:
Vad ca dumneata, ai doi copii.
Asta s-o crezi matale. Am trei copii!
Ghicitoarea zâmbeste si-i da replica:
- Asta s-o crezi matale!
____

Din noua serie cu Bula:
Bula a contestat o amenda pentru viteza fiindca in poza, masina lui statea pe loc.
____

Aproximativ treizeci de ani în urmă nu credeam că mulţi elevi americani nu pot găsi ţara proprie pe hartă ...
Acum, cred.
Nici ai noștri nu pot!
____

Matrimoniale:
Femeie frumoasa, fără obiceiuri proaste: nu beau, nu fumez, nu lucrez...
____

"Eu te iubesc" - trei cuvinte, zece litere, un milion de probleme...
____

Un tip isi astepta nevasta sa vina acasa. Se face ora zece seara, nevasta-sa nu apare. Tipul, enervat:
- Parca vad, vine acasa si o intreb unde a fost. Iar ea imi raspunde ca a fost la vreun film cu o colega... O bat de o indoi!
Se face ora unsprezece. Nevasta-sa tot nu aparuse.
- Sa vezi ce-mi povesteste, ca a fost la o aniversare cu colegii si nu si-a dat seama cind a trecut timpul... O calc in picioare!
Ora douasprezece. Nevasta-sa tot nu venise.
- Sigur o sa-mi toarne o poveste, cum ca a fost la o colega la o cafea si nu si-a dat seama cum a trecut timpul... Doamne, o omor in bataie!
Pe la ora unu noaptea, apare si nevasta-sa.
- Unde ai fost pina la ora asta? urla sotul furios.
- Unde sa fiu, am fost sa ma f*t.
- Poftim, uite ce-o intreb eu si ce-mi raspunde ea!
____

E nasol sa ai amnezie si diaree in acelasi timp. Fugi si nu stii incotro!
____

- Hei, ce oră e?
- Joooi...
- Hmmm, încă puţin şi vine vara!
____

Exasperat de numarul mare de furturi comise in scurtul timp scurs de la deschiderea oficiala, managerul unui supermarket organizeaza un concurs pentru ocuparea postului de sef al serviciului de securitate.
In ziua concursului, se prezinta un domn scund, pirpiriu, cu ochelari grosi...
Managerul il priveste din cap pana in picioare, face o mica grimasa si apoi spune:
- Din pacate, stimate domn, dumneavoastra nu corespundeti deloc postului anuntat!... Eu imi doresc o persoana impozanta, cu o mustata si barba, cu privirea patrunzatoare si banuitoare, cu un aer agresiv, fara inima, cu sange rece si imperturbabil!... Reusiti sa va imaginati ce vreau sa va sugerez?!?...
- Da, da!... Am inteles perfect!... Dar, daca sotia mea accepta, cine va ramane acasa cu copiii nostri?!?...
____

Relaxarea este o modalitate psihofiziologica de depasire a crizei de adaptare. In mod normal, o minte care este supusa incontinuu unui efort considerabil va avea de suferit de pe urma acestei presiuni.
Iata mai jos o metoda de relaxare in 5 pasi simpli, foarte eficienta, care te poate ajuta intotdeauna:
1. Imagineaza-ti ca te afli la munte, langa un izvor.
2. Pasarile se aud ciripind in aerul rece si curat.
3. Nimic nu te poate deranja aici. Nimeni nu cunoaste locul tau secret.
4. Sunetul unei mici cascade creaza un fundal sonor linistitor.
5. Incearca sa-ti imaginezi cu claritate figura persoanei pe care o tii cu capul sub apa …
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...