marți, 7 februarie 2012

Sa zambim - 7 Februarie 2012

Traian Băsescu e supărat că ninge iar. “Îmi plăcea mai mult când era numai ger, fiindcă pe jos era sticlă”, spune preşedintele.
____

Presedintele Basescu se intalneste cu un grup de studenti:
-Ce faceti aici,tinerilor? intreaba Basescu.
-Avem de facut un referat la M.R.U.,raspunse un student (referindu-se la Managementul Resurselor Umane).
-Pai...mai g...zarilor,nici nu l-am investit bine in functie si vreti sa-i faceti referat? zise Basescu (referindu-se la Mihai Razvan Ungureanu,noul prim-ministru desemnat).
____

Intr-o seara simteam cum ceva greu apasa pe umerii mei, din ce in ce mai tare: Se lasa intunericul. Asa ca m-am culcat. Spre dimineata ma trezesc speriat, in zgomotul unor trasnituri si bubuituri care veneau de afara: Se crapa de ziua. Dau sa ma ridic din pat, dar cand sa pasesc jos, ma rostogolesc si cad: Ma scapasem cu somnul. Ma imbrac repede sa plec la serviciu. Pe drum observ ca eram plin de sange pe gulerul camasii: Mi se taiase rasuflarea de ger. Ajung in sfarsit la serviciu, intru in cabinetul guvernului si, cand colo, ce sa vezi? Boc si toti colegii de birou erau lipiti de tavan: Fusesera suspendati. La un moment dat, vad ca iese o mana din dulap si pocneste din degete, moment in care se desprind toti de pe tavan si cad pe jos: Era mana destinului, care-i facuse sa cada de acord (sa demisioneze). Cum stateau ei asa intinsi pe jos, ma uit cu atentie si observ ca, din cauza socului aterizarii, aveau capetele crapate: Crapasera de ciuda. Ma indrept apoi spre biroul lui Basescu. Constat cu stupoare ca era si el pe jos, zvarcolindu-se, vanat la fata si cu limba scoasa: Avea o criza de inspiratie. Ma uit pe geam si vad o multime de oameni, urland si fugind care incotro: Ii alungase foamea de-acasa. Se ridica Basescu si arunca o cana de apa pe geam: Se facea ca ploua. O vad pe fiica-sa mai apoi ca intra in birou, smulgandu-si hainele si tragandu-se de par: Se rupea-n figuri. Ma hotarasc sa fug cat mai repede de acolo, dar observ ca nu fugeam eu, imi fugea pamantul de sub picioare: Era cutremur. Am lesinat pentru un timp, si, cand ma trezesc, observ ca eram intepenit, iar peste piept aveam un bolovan mare. Spre norocul meu, a venit imediat SMURD-ul si m-a descarcerat: Imi luasera o piatra de pe inima. Le multumesc, si dupa ce am reusit sa ies afara, vad multimea aia de oameni...zaceau lati, intinsi pe caldaram: Erau saraci lipiti pamantului. Un stol de vrabiute zgribulite si galagioase mi se aseaza pe umeri si pe crestet: Aveam pasarele la cap. Dau cu mana sa le alung si, din greseala, strivesc vreo cateva: -Hai, ca v-am luat piuitul!...
____

Basescu, in avion cu Boc si restul ministrilor, se defecteaza avionul, mai functioneaza un motor si ala anevoios. Basescu arunca din avion pe Baconschi cu speranta ca se usureaza avionul si se va inalta. Ghinion, picaj continuu, o ia pe Udrea si vrea sa o arunce, se opreste brusc si gandeste "mai bine pastrez parasuta" si il arunca pe Boc.
____

Am fost la pescarie sa cumpar niste cod rosu,dar nu am mai gasit: a fost dat in tara.
____

Ion vine noaptea acasă cu Vasile şi îi arată apartamentul:
- Încet ,să nu o trezim pe nevastă-mea. Aici e bucătăria, aici e baia, aici sufrageria şi aici dormitorul. Cea din pat e nevastă-mea, iar cel de lîngă ea sînt eu.
____

Vine Bula mai devreme de la munca si isi gaseste sotia goala in pat ... si o intreaba:
-De ce esti dezbracata?
-Ca e frig.. nu am cu ce sa ma imbrac... sunt murdare...
Bula, ducandu-se la sifonier, il deschide si zice:
-Cum, nu ai cu ce ? Uite aici... ai tricou, rochie, bluza, blugi, salut Costel, dress, geaca... de toate...
____

Sick joke:
Sotia mea a ramas insarcinata, dupa 12 saptamani ne-am dus la doctor cu mari emotii sa o scaneze si sa aflam ce va fi. Imediat ce a iesit din cabinet am intrebat-o:
-“Ce e iubito, baiat sau avort??”
____

Nu doar aspectul conteaza, dar din pacate nu te poti m*sturba dupa personalitate…
____

Înainte, bebeluşul meu întotdeauna se trezea umed.
Nici nu ştiam ce să fac, am încercat toate tipurile de scutece.
Dar până la urmă am înţeles... trebuia să repar acoperişul!
____

De camasa unui pacient, care a fost adus de urgenta la spital cu ambulanta, era prins un biletel: D-lor doctori, aceasta este epilepsie, nu apendicita. De apendicita am fost operat deja de trei ori!
____

- Iubitule , cat de mult ma iubesti?
- Numara stelele de pe cer, atat de mult te iubesc!
- Dar e dimineata!
- Exact !
____

- Eu şi soţia mea suntem împotriva folosirii bătăii pentru educarea copilului.
- Şi noi la fel. Pe-al nostru nu-l batem decât atunci când suntem în legitimă apărare.
____

Dacă soţia nu vor­beşte dimineaţa cu tine, în­seam­­nă că beţia de aseară ţi-a re­u­şit.
____

În orice căsnicie, cineva are întotdeauna dreptate, iar bărbatul niciodată.
____

Viaţa e liniuţa dintre data naşterii şi data morţii.
____

Dacă la o întrebare îţi răspunde un filozof, nu mai înţelegi ce-ai întrebat.
____

Logica este ştiinţa care îi permite bărbatului să nu în­ţe­lea­gă femeia.
____

Pe oaspete, oricât de bine l-ai hrăni, tot se îmbată.
____

Mincinos – Caut femeie frumoasa pentru a ma ajuta sa imi cheltuiesc milionul de dolari pe Coasta de Azur
____

- Deci, tinere, vrei să devii ginerele meu?
- Doamnă, sincer să fiu, nu. Dar nu văd altă cale de a mă căsători cu fiica dv.!
____

- Tati, tati!, nu-i aşa că vràjitoarele existà doar în povesti?
Tatàl, ridicàndu-si privirea catre soacrà:
- Cànd eram mic, tot asa credeam...
____

Un copil, la gradinita, incearca sa isi incalte cizmulitele. Pentru ca nu se descurca, a cerut ajutor educatoarei. Cu tot ajutorul ei, cizmulitele nu voiau nicidecum sa intre. Pana cand a reusit totusi sa il incalte, educatoarei i-au aparut broboane de transpiratie pe frunte. De aceea, aproape ca i-au dat lacrimile cand copilul i-a zis:
- Doamna, dar sunt puse invers ...
Intr-adevar, erau puse gresit... Nu a fost cu nimic mai usor sa ii scoata cizmulitele, dar a reusit sa isi pastreze calmul pana cand iar cizmulitele erau incaltate, tot cu sudoare pe frunte, dar de data aceasta asa cum trebuia. Insa atunci baietelul a zis:
- Cizmulitele astea nu sunt ale mele!
Educatoarea si-a muscat buza si, inca o data, s-a chinuit sa il descalte. Cand s-a terminat chinul descaltatului, baietelul i-a spus:
- Sunt ale fratelui meu. Mama mi-a zis sa le iau pe astea azi.
Acum ea nu mai stia ce sa faca ... Sa planga sau sa rada? A reusit totusi sa stranga suficienta rabdare pentru a se lupta din nou cu cizmulitele. Cand, in sfarsit, l-a incaltat, inainte de a-l trimite afara la joaca, l-a intrebat:
- Si acum, unde iti sunt manusile? Trebuie sa ti le pun în maini ca sa poti pleca afara!
- Le-am bagat in cizmulite ca sa nu le pierd...
____

Ieri m-au jefuit la Dragonul Rosu doi chinezi.
Organele de poliţie au redus cercul de suspecti la 10.000…
____

Q: De cati matematicieni e nevoie ca sa schimbi un bec?
A: n+1: Unul tine becul si n beau pana se invarte camera...
____

Pe James Bond îl trage poliţia pe dreapta...
- Buna seara, numele, vă rog!
- Bond... James Bond...
- V-am oprit pentru exces de viteză, ştiţi cu ce viteză mergeaţi?
- Cincizeci... douăsutecincizeci...
____

Extras din Jurnalul TVR (program unic) – august 2020
Joi, 13 august 2020
6.00 – Intonarea imnului national Pusca si cureaua lata
6.10 – Jurnal de stiri
În cuprins, traditionala transmisie în direct Întoarcerea zilnica din Bamboo la Palatul Cotroceni a presedintelui Elena Basescu
7.00 – Dimineata devreme
Matinal cu Marian Valorosu si Magda Ciumac
Rubrici: Fitness cu Nikita, Tratarea ranilor de cutit si a muscaturilor de leu cu Fratii Camataru, Horoscop cu vrajitoarea Maria Câmpinaa, sa mâncam sanatos cu Oana Roman
9.00 – Din dragoste (r)
Prezinta Petre Roman
10.00 – RO minor
Program special pentru minoritatea românilor, câti or mai fi ramas în tara
10.05 – În direct de la Ateneu
Concert extraordinar: The Three Turbo Tenors Pe Sistem
Cu Sorinel Copilul de Aur, Baby Minune si Florin Salam, sub bagheta Excelentei Sale Dan Bursuc
11.30 – Talk-show politic
Cu Mihai Tatulici
Tema zilei: Scandal la Ministerul Culturii! Ministrul Daniela Gyorfi acuzata de consilierul prezidential Monica Iacob-Ridzi ca si-a operat sânii pe bani publici
12.30 – Jurnalul de stiri al amiezii
În direct de la Palatul Victoria: Conferinta de presa a primului-ministru Elena Udrea
13.00 – Tânar si nelinistit
Episodul 127 857
În acest episod, Victor Newman toarna în pahar 50 ml de gin tonic; în episodul de mâine va ridica paharul. Nu ratati! Luni, 17 august la ora 13.07, imediat dupa Publicitate, va bea ginul!
14.00 – Universitatea Spiru Haret prezinta:
Cursuri în direct
Oferta promotionala! Urmariti timp de 7 zile cursul de Medicina si primiti o licenta în Arhitectura si un doctorat în Stiinte sociale!
15.00 – Mondenii
Singura emisiune de divertisment în care, pentru a evita efectele nedorite, vedetele si politicienii se imita singuri
16.30 – Acces direct
Cu Madalin Ionescu
Subiectele zilei: Un pensionar i-a bagat sotiei goblenurile pe gât. Imagini spectaculoase de la radiografie! Tolea Ciumac l-a batut pe Horia Roman Patapievici pentru ca acesta nu l-ar fi salutat cu îndeajuns de multa condescendenta. Monstrul din lacul IOR! Un somn gigantic a înghitit toti clientii unei terase. Printre victime, Costin Marculescu! Trezit din somn, Costin vine sa-si lanseze noul album de muzica lautareasca.
19.00 – Principalul jurnal de stiri al zilei
Subiecte: Vizita oficiala a presedintelui Elena Basescu în tara vecina si prietena Constanta. Presedintele român si regele constantean Radu Mazare negociaza eliminarea vizelor pentru cetatenii români care vor sa viziteze Regatul Constanta. Avertizare de canicula: cod infrarosu. Se asteapta temperaturi de peste 55 de grade. Cetatenii sensibili la foc sunt sfatuiti sa ramâna acasa.
20.00 – Film – Târgovetul mustacios
Tragedie romantica, India, 2021
Povestea romantata a tinerei Khalya care pleaca din oraselul natal pentru a-si realiza visul de a deveni soferita de TIR. La cursul de legislatie rutiera întâlneste un tânar orb care dorea sa devina sofer de taxi. Fata îl considera urât, dar se îndragosteste de inteligenta sa, se marita cu el si îi face doi gemeni. Nefiind de acord cu casatoria, tatal Khalyei vine sa se razbune. De aici filmul devine cu adevarat interesant. Batrânul afla ca ginerele este de fapt fiul sau nelegitim, asadar gemenii sunt rodul unui incest. De rusine, gemenii intra pe unde au iesit, Khalya devenind din nou gravida. Toti trei pleaca în cautarea unui tata de conjunctura si îl gasesc în persoana unui traficant de ceai de musetel, Jawaharlal Mumbay. Gemenii se nasc din nou, dar Jawaharlal îi ucide si pleaca în America împreuna cu o plapumareasa de care era îndragostit înca de pe vremea Marii Foamete, când ucisese, transase si mâncase un târgovet mustacios. Coplesita de durere, Khalya cânta si danseaza.
22.30 – Trasniti în NATO
Episodul 23 500
Cel mai longeviv sitcom din toate timpurile!
23.00 – În gura ma-liniuta-tii
Pamflet de revista presei
0.00 – Late Night Show
Cu Laura Andresan si invitatii sai.
Asistenta permanenta: Mircea Stoian.
Subiectul zilei: Centenar!!! Mama Zina Dumitrescu la 100 de ani si 100 de tentative de sinucidere!
1.00 – Dan Diaconescu Direct Serialul Elodia episodul 84572901
3.00 – Noaptea petrecaretilor
Program liber de manele
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...