luni, 27 februarie 2012

Sa zambim - 27 Februarie 2012

Exercitii in clasa: 2+2=4
Tema de acasa: 2+4+2=8
La examen: Ion are 4 mere. Ii da 2 mere lui Vasile. Calculati cate mere sunt in livada.
____

Client:
- Nu pot sa intru pe internet.
Suport tehnic:
- Ati folosit parola corecta?
Client:
- Da, sigur. Am vazut-o la colegul meu.
Suport tehnic:
- Puteti sa-mi spuneti ce parola ati folosit?
Client:
- Sase stelute.
____

- Anunţurile în ziare dau rezultate?
- Bineinţeles! Ieri am dat un anunţ in ziar că suntem în căutarea unui paznic iar azi deja eram jefuiţi.
____

Misogin:
Prietena mea este vedeta ***, o puteti vedea pe toate site-urile de specialitate.
Nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa reactioneze cand o sa afle...
____

Un tip se bronza gol, pe o plajă retrasă. La un moment dat, se apropie o fetiţă. Tipul îşi acoperă părţile intime cu ziarul pe care-l citea. Fetiţa nu a scăpat gestul şi îl întreabă:
- Ce-aţi acoperit acolo?
- Aaa, o pasăre…
Fetiţa pleacă. Tipul adoarme şi se trezeşte la spital, cu dureri groaznice.
-Ce mi s-a-ntâmplat?
-Nu ştim, dumneavoastră să ne spuneţi…
Spune el ce-şi aduce-aminte, iar poliţia o găseşte pe fetiţă:
- Nu stii cumva ce i s-a întâmplat domnului de pe plaja?
- Lui… nimic! Eu m-am jucat cu pasărea lui, ea m-a scuipat, iar eu i-am rupt gâtul nesimţitei, i-am spart ouăle şi i-am dat foc la cuib!
____

Ma jucam cu cainele pe podeaua din living…nevasta-mea, in timp ce se uita la tv imi spune:
-Cred ca iubesti cainele ala mai mult decat ma iubesti pe mine!!
-Iubito, sincer sa fiu, tu nu ma l*ngi pe fatza si nu dai din fund cand vin beat la 4 dimineata!
____

Doctorul catre pacient:
- Spune-mi, te obliga cineva sa te imbeti in halul asta in fiecare zi?
- Nimeni si nimic nu ma obliga. Sunt voluntar!
____

Cele mai multe minciuni se spun înainte de alegeri, în timpul sexului şi după pescuit
____

Ileana-Cosânzeana intră într-o maternitate. Asistenta de gardă:
- Ilieana-Cosânzeana, ce faci la maternitate?
- Am venit să Făt-Frumos!
____

Doi prieteni se intalnesc dupa 15 ani:
-Esti casatorit, ai copii?
-Da, 15.
-Uuuu...Probabil ai o sotie frumoasa de ati facut 15?
-Da de unde? E o cretina si o tampita!
-Si de ce ati facut atatia copii?
-Asa mi-e mai usor sa ma ascund in multime!
____

Se ciocnesc 2 trenuri.Ce-i?
-Accident
Se prabuseste un avion.Ce-i?
-Catastrofa
Se naste un copil fara p*tza.Ce-i?
........?
-FATA
____

Paradoxul homosexualilor
Cu toate ca homosexualii nu se înmultesc, în fiecare zi apar altii noi.
____

Stiri:
- Maghiarii cer termometre bilingve în Covasna şi Harghita
- Romii din Ştefăneşti, grav afectaţi de viscol: „Ne mor caii în casă de frig!”
- Abandonat de Băsescu, Emil Boc a fost înfiat de Angelina Jolie
- Băsescu: De luni de zile pregătesc un plâns sincer şi spontan pentru demisia lui Boc
- EBA a fost păcălită să dea 500 de euro ca să se pozeze cu preşedintele României!
- Pompieri împiedicaţi să intervină într-un incendiu de către oamenii care se încălzeau la foc
- Petre Roman a apărut în public cu un fular tanga, modelul brazilian, cel cu ață-n gât
- Adrian Năstase l-a prostit pe Geoană să-i preia pedeapsa de 2 ani de închisoare
- Superman, doborât de aviaţia iraniană în apropiere de Teheran
- Primarul Oprescu promite că iarna viitoare va apela la firme de înzăpezire
- NASA a descoperit urme de apă şi alimente într-un magazin Mic.ro
- Un TIR care ducea mâncare acasă la Oana Roman a rămas înzăpezit pe DN1
- Alina Plugaru, nevoită să poarte lenjerie intimă din cauza gerului
- Noul Guvern promite desfiintarea iobagiei si improprietarirea taranilor
- Peste 2 milioane de copii, conceputi noptile trecute in trenurile si masinile blocate in zapada
____

Femeile vor fi egale cu barbatii doar atunci cand isi vor purta cu mandrie chelia si burta (rezultata in urma unui consum exagerat de bere) pe strada iar in mintea lor vor considera ca sunt frumoase!
.
.
.
.
.
.
.
Pana atunci... vor fi superioare barbatilor.
____

Era in perioada Pastelui. Cocosul, auzindu-i pe toti vorbind despre ouale de Pasti, a intrat in casa pentru a vedea frumoasele oua galbene, verzi, albastre si rosii.
Fara sa mai stea pe ganduri, a iesit si s-a dus in spatele gradinii si a inceput sa-l bata pe paun.
____

Sergentul cazarmii ii da unui recrut o pereche de pantaloni. Soldatul ii probeaza si vede ca-i vin perfect. Dupa aceea, sergentul ii da o sapca si o camasa. Acestea i se potrivesc soldatului la fel de bine. Vazand acestea, sergentul spune:
-Se pare ca avem o problema aici. Trebuie sa mergi la medic... deoarece esti deformat fizic!
____

-OK, Larry, acum știi că prietena ta iese cu altul, de ce nu-l „spargi”pe ăla, cum te lăudai?
-Pentru că eu sînt un om calm...aștept.
-Aștepți.....ce??
-Aștept să iasa cu unu mai mărunțel.
____

Doi barbati de varsta medie discutau despre diminuarea libidoului. Unul îi spune celuilalt:
-Da, sa stii ca mancarea este un inlocuitor excelent al sexului. De saptamana viitoare am sa-mi pun chiar o oglinda pe tavanul din bucatarie!
____

Prima dată când am mers într-o limuzină am fost atat de bucuros incat m-am ridicat de pe scaun, am deschis trapa,am iesit afară şi am strigat "Iuhuuuuuuuu, Iuhuuuuuuu!"
Se pare că nu este "un comportament adecvat" cand iti înmormântezi soacra…
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...