duminică, 26 februarie 2012

Sa zambim - 26 Februarie 2012

Ora de biologie. Profesoara spune:
- Copii! Ştiti că stamina şi pistilul la flori sunt organe de reproducere?
Bula din rândul din spate:
- Sa-mi bag ..., si eu le miroseam!
____

De Dragobete. Baiatul catre fata:
"Ingeras...te-a durut cand ai cazut din cer...? "
"Nu... de ce? "
"Pentru ca arati de parca ai fi aterizat cu fatza...."
____

-Am fost oarba si surda cand te-am luat! striga sotia furioasa.
-Vezi,draga mea, raspunde sotul calm, de cate boli te-am vindecat?
____

O tipa frumoasa se duce la vecinul de la etajul 1. Vecinul ii deschide usa. Tipa zice:
- Buna vecine, de-abia am ajuns de la slujba si am chef sa ma distrez, sa ma imbat si sa fac sex nebun toata noaptea. Esti ocupat in seara asta?
- Nuuu, nuu… nu!
- Atunci... imi tii si mie cainele la tine?
____

Doi indragostiti vorbeau:
-Draga mea, spune-mi doua cuvinte minunate care unesc doi oameni pe vecie.
-Sunt gravida!
____

Am fost azi in oras si am dat peste fosta mea iubita si noul ei prieten.
Atunci am bagat in marsarier si-am mai dat o data peste ei.
____

Mama vine acasa intr-o haina noua de blana.
- E frumoasa... Cand ti-a cumparat tata blana? - intreaba fiul curios.
- Daca m-as fi bazat pe taica-tau nu te-as fi avut nici pe tine...
____

- Vecine, am o mare durere! Mi-a fugit catelul de acasa...
- Ciudat, cand ti-a plecat sotia nu ti-ai facut atatea griji...
- Bineinteles, sotia mea nu avea trei medalii de la expozitii internationale!
____

Un tip de optzeci de ani se duce sa-si faca controlul medical anual. Doctorul îi asculta inima cu stetoscopul si începe sa se mire:
-Oh oh!
Omul îl întreaba pe doctor:
-Care-i problema?
-Pai, spune el, aveti un murmur la inima. Fumati?
-Nu, spune mosu'.
-Beti mult?
-Nu.
-Viata sexuala aveti?
-Da, bineinteles!
-Pai atunci, spune doctorul, mi-e frica cu murmurul asta sa nu faceti vreun infarct, asa ca va trebui sa renuntati la jumatate din ea.
Uitându-se perplex la doctor mosu spune:
-Care jumatate - privitul sau gânditul?
____

Newton e mort, Einstein e mort.... nici eu nu ma simt prea bine...
____

Scrisoarea unui terorist în România
Zalutam cu rezbekt, Jefu.
Aderizat la Romania cu bomba la valiza ascuns, tregut fara broblem control la aerobort. Pastrat dolar american blestemat, bentru construit aigea bomba, dat jumadate la taxi, jumate furat tigan din buzunar. Indalnit frate Ahmed, batron magazin, ajudat la mine. Discutat cu el la cafenea plan bomba, consumat egler broaspat, intoxicat cu zalmonel, noi ajuns la sbital, doctor roman durut la ***, noi luat *** fok. Jefu, gu bomba praf antrax nu putut facut la Romania, cineva furat antrax, deci ingercat plan bomba cu bum-bum…! Mutat apartament frate Ahmed, adus mult frumos aminde de tara mia, fara apa la robinet, geamm sparte ca la Beirut, tigle kazut cap cind vind bate.
Urmarit PROTV emiziune explozia camion azotat, facut frica la mine. Astia romani are tupeu nu gluma! Urgent trebuie recrutat, jefu! Bomba cu azotat mare efect aveam…
Inderesat pilotat avion bentru lovit gladire la roman. Vazut delevizor, aparat zbor MIG brabusit singur in ogor la taran, plus taran roman stricat singur gladire, adormit beat, tigara abrinsa, murit soacra, facut chef mare la ei…
Draga Jefu, gineva furat la mine gas pastrat bentru bus la bomba, iar azeara, gind iesit cumbarat baclava, exblodat budelie la barter. Aicia la Romania , mult cretin!
Zbierat, zguibat la sin, c...t be mine de frica!
Jefu, ma indorg acasa! Asta romani nu are nevoie de terorism, face singur treaba.
____

I-am spus prietenei mele:
-"Îmi pare rău pentru ca m-am purtat ca un idiot in ultima vreme. Cum as putea sa ma revansez?"
"Ei bine” zice ea, “Ai putea sa ma duci la cinema in seara asta."
-“S-a facut iubito, mai mult decat atat, o sa vin sa te si iau cand se termina filmul!!”
____

Bula merge la scoala.
Avand cei “sase” ani de acasa, Bula incepe primul an de scoala. In prima zi, Bula s-a sculat de cum s-a crapat… de zece.
Cum se indreapta spre scoala, un nene il intreaba:
- Mai baiete, iti place sa mergi la scoala?
- Nene, imi place sa merg, imi place sa vin, ceea ce nu imi place e sa fiu acolo.
____

Cel mai mare vis al soţiei mele este sa zboare cu elicopterul. Aşa cum ar fi facut orice soţ bun, i-am transformat visul in realitate.
I-am taiat franele de la masina si a zburat cu un elicopter SMURD.
____

Un tigan este prins la furat de catre proprietar, care se pregatea sa-l ia la incins c-un ciomag, la care tiganu':
- Haoleu, manca-ti-as, numa' in dantura sa nu dai, ca s-o scumpit gramu' de dinte!...
____

- Stii bancu cu statuia?
- Statu’ ia tot!
____

Imparatul Rosu a dat sfoara-n tara ca i-o va da de sotie pe fata sa cea mica aceluia care se va lupta cu Balaurul cu 7 capete si-l va invinge.
Vine Fat-Frumos si-l face pe lighioana harcea-parcea. Mandru, se duce la Imparat sa-si revendice "trofeul" castigat cu greu. Insa Imparatul, de fapt, nu prea avea chef sa-si dea minunata sa odrasla asa de curand si sa ramana fara nici un sprijin la batrinete, asa ca ii zise lui Fat-Frumos:
"-Usurel voinice, nu te opinti asa tare...mai ai o incercare de trecut, si dupa asta fata-i a ta!", la care Fat- Frumos: "Cere-mi orice, Luminatia Ta!"
Sta imparatul si chibzuieste, apoi ii zise:
- Vreau sa te lupti cu Chuck Norris, iar dupa ce-l vei bate, mai discutam...
P.S.: E de prisos sa mai precizam ca fata Imparatului mai asteapta si in ziua de azi sa-i vina sorocul...
____

-Tata, pot sa te sarut inainte de somn?
-Ai intarziat, draga mea. M-a pupat maica-ta mai inainte si mi-a luat toti banii!
____

Dupa vizita la doctor, vorbeam cu prietena mea..
Eu: "- Doctorul m-a pus sa aleg intre o marire de p*nis si o memorie mai buna.."
Ea: "- Si...ce-ai ales? "
Eu: "- Nu-mi amintesc..."
____

Optimistul a inventat roata, pesimistul - roata de rezerva!
____

- Sunt disperat! Îmi vine să mă sinucid. Soţia mea s-a culcat cu toţi bărbaţii din bloc…
- Ei... N-o fi chiar aşa, nu chiar cu toţi, toţi.
- Cu toţi, da... mai puţin portarul.
- Vezi? Bucură-te, putea fi şi mai rău !
- Da, dar portarul este gay.
____

˙˙ɐuıɥɔ uı ɐʇɐɔıɹqɐɟ ɐɹnʇɐʇsɐʇ ɹɐdɯnɔ ıɐɯ puɐɔ ɐʇɐp ɐɯıʇln ǝ ɐʇsɐ
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...