miercuri, 15 februarie 2012

Sa zambim - 15 Februarie 2012

- Iubitule, azi e ziua îndrăgostiţilor!
- Ei, şi… ne-au invitat?
____

Iarna, ger, viscol. Sezonul batranelor din fata blocului se declara inchis!
____

Discută doi prieteni:
- Hmm, stau şi mă gândesc, oare ce găseau interesant mai demult femeile la bărbaţi?
- Când mai demult?
- Înainte de a apărea banul!
____

Obama: La noi, americanii cand pleaca peste hotare, beau numai vin. La voi?
Basescu: La noi, romanii cand pleaca peste hotare...nu mai vin.
____

Pentru a-mi face viata mai uşoara, m-am gandit de Valentines Day, sa-i dau si amantei si sotiei acelaşi lucru ... Herpes.
____

Fosta mea sotie si cu mine am avut un divort amiabil.
Stiu asta pentru ca in momentul in care am schimbat "statusul" pe Facebook in "Sunt in curs de divort" ea a fost prima care a dat Like.
____

Flori 50 Ron, bijuterii 200 ron, cina 150 ron, camera de hotel 300 ron, fata lui cand ea ii spune ca e pe ciclu, nepretuita...
____

Serviciile secrete straine au aflat motivul pentru care presedintele Romaniei nu a fost de acord cu aprobarea codului rosu pentru anumite zone...
Se pare ca, din motive 'neelucidate', dansul prefera culoarea portocalie si uraste culoarea rosie...
____

Un cuplu decide sa-si petreaca concediul pe o plaja din Maldive, la acelasi hotel unde si-au petrecut luna de miere acum 20 de ani.
Datorita unor probleme de serviciu , sotia n-a putut calatori cu sotul ei , ramanand sa-l ajunga din urma cateva zile mai tarziu.
Cand sotul a ajuns acolo , s-a cazat la hotel, si observa cu uimire ca in camera era un calculator conectat la internet, atunci sotul
a decis sa-i scrie un e-mail sotiei sale, dar a gresit o litera din adresa si fara sa-si dea seama e-mailul a fost trimis la alta adresa.
E-mailul ajunge, din greseala, la o vaduva care tocmai a venit de la inmormantarea sotului sau si citind e-mailul respectiv a lesinat instantaneu.
Baiatul vaduvei intrand in camera, si-a gasit mama lesinata fara cunostinta langa calculator, pe al carui ecran se putea citi:
"Draga mea sotie, am ajuns bine. Probabil te va surprinde sa primesti vesti de la mine pe aceasta cale , dar acum au calculator aici si poti trimite mesaje persoanelor dragi. Doar ce-am ajuns si am verificat ca totul sa fie pregatit pentru venirea ta, vinerea viitoare.
Abia astept sa te vad si sper ca aceasta calatorie sa fie la fel de linistita si relaxanta asa cum a fost a mea!
PS:
Te rog nu-ti lua multe haine cu tine, deoarece aici este o caldura infernala!"
____

Am intrat pe usa cu 5 buchete de flori pentru soţia mea.
- "Happy Valentines day, iubito!!!"
- "Oh, Doamne, sunt superbe!!" mi-a zis ea bucuroasa. "De unde le-ai luat ?"
- "De mai jos, de pe strada noastra" si i-am făcut cu ochiul…
- "De la floraria de pe colt?"
- "Nuuu, de langa stalpul acela daramat,unde a murit motociclistul ala ieri"
____

Trebuie sa raspunzi serios:
Esti reporter si te afli deasupra unui sat unde toate casele sunt acoperite de zapada...
Elicopterul coboara, tu iti iei camera de filmat, te apropii de o casa...
Vezi un colt de geam ramas inca neacoperit...
Te apropii mai mult si vezi un om dand disperat din maini, chinuindu-se sa iasa afara pe geam...
Dupa ce te uiti mai bine il recunosti. E Traian Basescu...
Ai doua posibilitati:
1. Sa prinzi pe camera "faza" vietii tale...
2. Sa il salvezi pe presedintele Romaniei si sa ratezi sansa vietii tale...
Inainte de a raspunde la intrebare, spune sincer:
- Poza o faci color sau alb-negru?
____

Obama e primul negru care a intrat la Casa Alba fara mop.
____

14 februarie. La farmacie...
-Buna ziua...
-S-au terminat!
____

Un cuplu de varsta a treia a reusit sa-si construiasca in sfarsit casa pe care si-o dorea.
Constructorul insa avea o problema: amplasarea unei ferestre generoase la camera de dus.
- Ma tem ca vecinii dumneavoastra vor avea o vedere excelenta cand veti face dus.
Doamna raspunde:
- Nu va faceti griji. Se vor uita doar o data!"
____

- Bula, a venit doctorul.
- Spune-i ca nu pot sa il vad, sunt racit.
____

După o cină romantica, am îngenuncheat în faţa prietenei mele pentru ca simteam ca nu mai pot...: "Imi este destul de greu să spun treaba asta...."
"Da,Da,Da !" A strigat cu lacrimi de bucurie în ochi…
De unde sa stie ea ca eu aveam un atac de astm…
____

Vine tigancusa aia mica intr-o zi de la gradinita, dar inainte sa intre in bordei, se gandi ea ca sa pandeasca un pic pe geam...
Atunci o vede pe sor-sa de-a 7-a cum si-o punea cu un gagiu de-a 8-a, si isi zise:
- Iete mo, si la astia...batrani si nelinistiti!
____

Ea: Iubitu meu, stii ce zi e azi (14 februarie)??
El: ?!?
Ea: Azi incepe Uefa Champions League!
El: "O sa ma insor cu fata asta"
____

-Esti patriot?
-Bineinteles.
-Ha...Ok. In acest caz de ce circuli cu Mercedes si nu cu ARO?
-Te rog, nu confunda patriotismul cu idiotismul!
____

Gigel: Mama, un băiat poate ramane insarcinat cu un alt baiat?
Mama: Bineînţeles că nu.
Gigel: Vezi, Ionele, ti-am spus eu ca n-o sa ai nimic ...
____

Atata timp cat este capabil sa spuna prostii, un destept niciodata nu se va plictisi.
____

Cum isi ascunde o blonda identitatea ?
R: Se tunde cheala...
____

Nu uitati ca exista oameni atat de saraci care nu au nimic altceva decat bani...
____

Seful catre secretara:
- Cine ti-a spus ca doar pentru ca te-am sarutat de cateva ori ai dreptul sa lenevesti toata ziua?
- Avocatul meu.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...