duminică, 12 februarie 2012

Sa zambim - 12 Februarie 2012

Programul TV pe timp de iarna:
-"Gheata cu Razvan si Dani"
-"Tanar si inzapezit" episodul 3642
-"Zapada pentru fiul meu"
-Desene animate "Tom si Gerul"
... -"Deszapezeste mama drumul", emisiune cu cantece de iarna, prezentata de Fuego
-"Acces Blocat" cu Simona Gherghe
-"Vrei sa fii un bun drumar?" cu Virgil Iantu
-"Ce-am la tampla doctore?" emisiune de cucuie si fracturi pe gheata. Prezinta Oana Cuzino.
-"Te pui cu bocnele" ,prezinta Dan Negru.
-"In gura sobei" cu Mircea Badea.
-"Un show canceros", prezinta Dan Capatos
____

Pentru a-i demonstra sotiei mele cat de mult o iubesc, am fost in stare sa urc pe cei mai inalti munti, sa inot in cele mai periculoase rauri si sa traversez cele mai toride deserturi. Cu toate astea m-a parasit….nici nu-i de mirare daca te gandesti ca eu eram mai mereu plecat...
____

Doua prietene moldovence se intalnesc dupa multi ani de cand nu s-au vazut si se duc la una din ele acasa sa mai povesteasca.Acasa era sotul acesteia care o intreaba:
- Tuchi, nu stii unde imi sunt sosetutele?
- In dulachiorul din camira.
- Tuchi, vrei sa va pun o cafea?
- Da, multumim...
- Tuchi, vrei si niste prajitureli?
- Da iubitule, multumim....
Prietena, admirativ:
- Vai, draga, dar ce frumos vorbeste sotul tau cu tine, ce frumos ti alinta... dar de la se vine tuchi?
- Di la TU CHIZDA...
____

In Romania zilelor noastre mai avem doar 2 anotimpuri:
1.Sa-mi bag p... ce cald este!
2.Sa-mi bag p... ce frig este!!!
____

Un om de la ţară, împreună cu băiatul său, vizitează un magazin universal de la oraş. Rămîn amîndoi blocaţi în faţa celor doua ziduri strălucitoare, care se despărţeau şi apoi se uneau la loc. Băiatul întreabă:
- Tată, ce-i asta?
Tatăl, care în viaţa lui nu văzuse un lift, răspunde:
- Fiule, n-am văzut aşa ceva în viaţa mea, nu ştiu ce poate fi!
În timp ce se uitau amîndoi, cu ochii ieşiti din orbite de uimire, o bătrînă într-un cărucior cu rotile vine, apasă un buton, cele două ziduri se deschid, iar bătrîna intră într-o mică cameră. Zidurile se închid, iar cei doi văd niste cerculeţe mici de lumină, care se aprindeau şi se stingeau. Zidurile se deschid din nou şi apare o blondă superbă de 24 de ani.
- Fiule, du-te repede şi cheam-o pe mă-ta!
____

Trei bărbați ajung în fața lui Dumnezeu și Îl roagă sa le împlinească câte o dorință.
Primul: Doamne, tot ce vreau eu este să îmi dublezi IQ-ul. Îi împlinește dorința și acesta putea recita citate din Shakespeare, Dostoievski și alți mari scriitori.
Al doilea: Acesta auzând dorința primului vrea să i se tripleze IQ-ul. Zis și făcut, rezolva cu mâna dreaptă calcule matematice în timp ce cu stânga proiecta o noua invenție ce va ajuta la deszăpezirea drumurilor de pretutindeni.
Al treilea: Păi eu vreau să am un IQ cvadruplu față de cel de acum. Stă Dumnezeu și se gândește, suspină adânc.... Bine!, zice... și îl făcu femeie.
____

Bula la scoala.Profesoara zice:
-Cine stie sa raspunda la urmatoarea intrebare poate pleca acasa.
Bula cum aude ii arunca profesoarei co o hartie in cap.Profesoara zice:
-Cine a aruncat asta?!
-Eu, acum pot pleca acasa.
____

Berea contine foarte putine vitamine! Acesta este motivul pentru care trebuie bauta in cantitati industriale!
____

La scoala, profesoara intreaba care este cel mai usor obiect din lume. Toti copiii raspund: unul zice o pana, altul un fulg, doar Bula raspunde p**a.
- De ce mai Bula?, intreaba profesoara.
- Pentru ca numai cu gandul si o poti ridica.
Profesoara intreaba care este cel mai greu obiect din lume. Toti copiii raspund: unul zice un tanc, altul un bloc, etc. Bula raspunde p**a.
- De ce mai Bula?, zice profa. Ca prima data ai zis ca e cel mai usor obiect.
- Pentru ca daca nu vrea ea, nici cu macaraua nu o poti ridica!
____

In faţa blocului, două doamne stau pe bancă. Trece o vecina pe lângă ele...
In urma ei, una dintre cele doua doamne zice, asa, mai discret, sa nu auda toata lumea din cartier:
− Ştii tu ce noroc are asta? Are şi soţ, şi amant...! Şi a fost şi violată ieri seara!
____

Ascultand atent o femeie, barbatul o ajuta sa inteleaga ce a vrut sa spuna!
____

O blonda raspunde la "Vrei sa fii miliardar":
1. Cati ani a tinut razboiul de 100 ani?
a. 116
b. 99
c. 100
d. 150
Blonda se blocheaza.
2. In ce tara a fost descoperita palaria "panameza"?
a. Brazilia
b. Chile
c. Panama
d. Ecuador
Blonda tot blocata.
3. In ce luna sarbatoresc rusii revolutia din octombrie?
a. ianuarie
b. septembrie
c. octombrie
d. noiembrie
Blonda nu s-a deblocat.
4. Care a fost numele regelui George al IV-lea?
a. Albert
b. George
c. Manuell
d. Jonathan
Blonda in cele din urma cere ajutor din public.
5. Dupa ce animal au fost numite Insulele Canare?
a. canar
b. cangur
c. sobolan
d. foca
Blonda pierde dreptul la joc.
P.S. Daca cumva ai zimbit la aceste intrebari, iata raspunsurile:
1. razboiul de 100 ani a tinut 116.
2. palaria panameza a fost descoperita in Ecuador .
3. revolutia din octombrie se sarbatoreste pe 7 noiembrie
4. George al IV-lea se numea de fapt Albert.
5. insulele Canare si-au primit numele de la foci. In latina inseamna"insula Focilor" (ciini de mare)
Cu cat esti mai citit decat o blonda?
____

Anestezia este gratis, doar trezirea este pe bani!
____

Discuţie la Dacia:
- Ce ar trebui schimbat ca maşinile noastre să corespundă normelor internaţionale?
- Normele internaţionale.
____

Peste cativa ani:
Tatal: Fiule, daca ai stii tu cum a fost acum multi ani, inainte sa o cunosc pe mama ta, cand te puteai uita la un film, sa asculti o muzica, sa joci un joc fara sa il cumperi sau sa te informezi gratuit .....
Fiul: Te zic lu mama ca iara ai baut !
JOS A.C.T.A. !
____

Ion ii spune Mariei :
- Tu Marie , mai stii inelul ala fain pe care l-am pierdut ? Stii ce-am gasit azi cand veneam spre casa ?
- Ai gasit inelul ?
- Nu ! Am gasit gaura din buzunar prin care o cazut.
____

Ce faci daca vezi un animal protejat de lege mancand o planta care este si ea protejata de lege?
____

De ce sunt multe bancuri cu Chuck Norris dar niciunu cu Bruce Lee?
R:Deoarece cu Bruce Lee nu e de gluma.
____

In Romania este atat de frig in unele nopti, incat esti nevoit sa porti doua prezervative.
____

Concediul este perioada prin care le este reamintit angajatilor ca firma poate sa se descurce si fara ei.
____

I: Ce este un an lumină ?
R: Pe noi nu ne interesează, noi plătim consumul lunar.
____

- Cum se îmbracă eschimoşii ?
- Repede !
____

Studiile arată că 99% din ăia care se aruncă de pe clădiri înalte se răzgândesc până jos.
____

Un urs, care a trait 10 ani in satra de tigani, nu hiberneaza de frica sa nu-i fure cineva ceva!
____

Era odata un imparat care era foarte trist pentru ca nu putea avea copii. Ce si-a zis el intr-o buna zi? Nu-i nimic am sa adun toti copiii destoinici din regatul meu si am sa le dau un ghiveci de flori cu o samanta de floare in fiecare. Sa vedem care e demn sa-mi fie fiu. Si a dat la toti copiii ghivece cu seminte ca sa le ude si sa le creasca. Era intr-un oras un baietel care se straduia mult si uda in fiecare zi pamantul din ghiveci, dar nu iesea nimic. Disperat nu mai stia ce sa faca, deoarece toti copiii aveau flori mari si aratoase A venit imparatul si s-a uitat la ghivecele copiilor care mai de care mai aratoase si intr-un final a vazut un copilas plangand trist la marginea strazii, l-a intrebat ce are si acesta a explicat ca floarea lui nu vrea sa rasara nicicum. Atunci regele a spus ca de fapt samanta e fiarta si ca nu trebuia sa rasara nimic, ceilalti au trisat.
Asadar dragi prieteni nu va faceti griji pentru ce n-ati semanat, caci veti primi rasplata adevarata pentru sentimente adevarate.
____

Merge unu la un magazin de vopseluri si o intreaba pe vanzatoare:
- Fiti amabila domnisoara, aveti vopsea verde?
- Da domnule, avem!
- Si imi dati si mie o cutie?
- Pai, daca platiti de ce sa nu va dau?
- O pensula aveti?
- Da domule, avem!
- Si imi dati si mie?
- Pai, daca platiti de ce sa nu va dau?
- O rugaminte mare pot sa am si eu la dvs?
- Depinde….
- Imi vospsiti si mie scula in verde?
- Domnule draga… daca platiti corespunzator, o vopsesc…. dar pot sa va intreb de ce o vreti vopsita in verde?
- Bineinteles…. Am nevoie sa fie verde pentru ca sambata ma insor….
- Pai si? Care e legatura?
- Stiti… viitoarea mea sotie zice ca e virgina si ca nu a mai vazut p*** in viata ei… si daca ma intreaba de ce e verdeeeeee… sa vezi bataie ce isi ia...
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...